Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pinklady

Pinklady

Kvinna ·

Hjälp!! Ni med 325cc!

Bröstförstoring

Har börjat tveka ang mitt storleksval! Har bestämt mig för 325cc mentors runda, profil mellan och mjukhet 1. Ska även göra ett ankarlyft. Ska ha breda implantat, men vet ej exakta måtten. Nu undrar jag om de kommer att bli för små. Bör jag ta 350cc? Är 163 lång och 52kg. Vad tycker ni? Ni som har opat 325cc, är ni nöjda? Vill inte ha för stora, men tråkigt om de knappt syns. Tacksam för råd!

13

Sortera efter

Bubblan11

Bubblan11

Kvinna ·

Hej!

Jag har 325 cc bara ett par dagar gamla. Jag tycker storleken känns perfekt! kan välja när man vill att de ska synas liksom :-). Jag är 165, 50 kg.

Gilla
Rumidz

Rumidz

Kvinna ·

Jag har 325cc, är 158cm lång å väger ca 46kg. Än så länge känns dom helt perfekta.

Gilla
Pinklady

Pinklady

Kvinna ·

Tack för svar! Kul att höra att ni är nöjda! De kändes precis lagom på konsultationen, men rädd att de blir mindre efter op. Ska lägga bakom muskeln. Så svårt när man ser på bilder här på forumet. På vissa ser 325cc lagom ut och på andra enorma :)
Gilla
Bubblan11

Bubblan11

Kvinna ·

Jag har lagt bakom. Håller med om att det är jättesvårt att se på bilder. 325 cc kommer verkligen inte bli gigantiska utan bara lagom. När jag har kläder på mig typ t shirt så tror jag inte att folk som jag känns sedan innan tänker på att jag opererat mig men skulle jag ha ett tajt linne med bh så skulle folk se skillnad

Gilla
Pinklady

Pinklady

Kvinna ·

Tack bubblan11 för ditt svar! Så svårt att välja stl, velar mellan 325 och 350. Men har god tid på mig att tänka efter :) Vill gärna ha lite mer än lagom, men inte för stort. Vill kunna dölja när jag jobbar osv.
Gilla
Inanna

Inanna

Kvinna ·

Jag har 300/325, hade väldigt lite vävnad, urammade bröst innan. Jag har nu 65 E och de ser fantastiska ut! Framförtuttar dock. Var på återbesök i veckan och min kirurg var extatisk, han gav mig cred för att jag insisterat på framför, sa att det är de snyggaste framförtuttar han gjort och tog typ 20 bilder. Är sjukt nöjd med storleken, kan göra dem supersynliga och samtidigt dölja dem så de inte är så prominenta i alla sammanhang. :)

Gilla
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

Jag har 300 vänster och 345 i höger, kolla in min sida :) jag tycker dom är saftiga naket och i kläder lagom för min kropp men nu får inte jag använda bh förens om 2 veckor och får se hur det känns då i kläder men kan nog absolut klä upp dom sen utan tvekan när jag vill. Hade inte velat ta större av den anledning att jag Kmr kunna klä upp dom i kläder då dom annars hade blivit för stora naket eller i bikini för just min kropp för att inte se op ut :) lycka till!
Gilla
Vickan

Vickan

Kvinna ·

Hej!

Jag har 320cc och är nöjd! Är dock längre än dig och har lagt framför. Älskar dom :)

Gilla
Pinklady

Pinklady

Kvinna ·

Tack för alla svar! Kul att höra hur ni har upplevt 325cc :)
Gilla
Lotta87

Lotta87

Kvinna ·

jag velade mellan 320 och 345, tog 345 till sist och är väldigt nöjd hittils! har bara gått 3 dagar... var rädd det inte skulle synas så stor skillnad men det gör det verkligen, utan kläder känns de nästan för stora :P men har gått från att vara helt totalt platt också...
Gilla
Pinklady

Pinklady

Kvinna ·

Hej Lotta87! Tack för ditt svar. Opade mig nu i onsdags och valde 325cc tillslut. De är jätte svullna just nu. Men tror att det blir en bra storlek på mig. Uppdaterar m bilder inom kort!
Gilla
Jenvin

Jenvin

Kvinna ·

Jag har 325 cc opererade mig för en vecka sen. Dom känns alldeles perfekta storleksmässigt. Nu är dom ganska färska så vet ju inte hur det kommer se ut längre fram men jag känner mig nöjd so far:) Men tror att om man velar om 2 storlekar så ska man ta den större:))
Gilla
everdream

everdream

Kvinna ·

Mina 325 cc bakom ser än så länge ut som två runda bollar... Hoppas på att de ska sjunka ner lite och få ett mer naturligt utseende Men förutom det så är jag nöjd med storleken! Håller med om att man kan välja att både dölja och visa upp dem när man vill. Tror inte det syns så mycket alls när jag har vardagskläder på jobbet tex. :) Hoppas du också blir nöjd!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem