Pinklady
Kvinna ·
Hjälp!! Ni med 325cc!
Har börjat tveka ang mitt storleksval! Har bestämt mig för 325cc mentors runda, profil mellan och mjukhet 1. Ska även göra ett ankarlyft. Ska ha breda implantat, men vet ej exakta måtten. Nu undrar jag om de kommer att bli för små. Bör jag ta 350cc? Är 163 lång och 52kg. Vad tycker ni? Ni som har opat 325cc, är ni nöjda? Vill inte ha för stora, men tråkigt om de knappt syns. Tacksam för råd!
Sortera efter

Bubblan11
Kvinna ·

Rumidz
Kvinna ·
Jag har 325cc, är 158cm lång å väger ca 46kg. Än så länge känns dom helt perfekta.

Pinklady
Kvinna ·

Bubblan11
Kvinna ·
Jag har lagt bakom. Håller med om att det är jättesvårt att se på bilder. 325 cc kommer verkligen inte bli gigantiska utan bara lagom. När jag har kläder på mig typ t shirt så tror jag inte att folk som jag känns sedan innan tänker på att jag opererat mig men skulle jag ha ett tajt linne med bh så skulle folk se skillnad

Pinklady
Kvinna ·

Inanna
Kvinna ·
Jag har 300/325, hade väldigt lite vävnad, urammade bröst innan. Jag har nu 65 E och de ser fantastiska ut! Framförtuttar dock. Var på återbesök i veckan och min kirurg var extatisk, han gav mig cred för att jag insisterat på framför, sa att det är de snyggaste framförtuttar han gjort och tog typ 20 bilder. Är sjukt nöjd med storleken, kan göra dem supersynliga och samtidigt dölja dem så de inte är så prominenta i alla sammanhang. :)

Ninnidb
Kvinna ·

Vickan
Kvinna ·
Hej!
Jag har 320cc och är nöjd! Är dock längre än dig och har lagt framför. Älskar dom :)

Pinklady
Kvinna ·

Lotta87
Kvinna ·

Pinklady
Kvinna ·

Jenvin
Kvinna ·

everdream
Kvinna ·
Hej!
Jag har 325 cc bara ett par dagar gamla. Jag tycker storleken känns perfekt! kan välja när man vill att de ska synas liksom :-). Jag är 165, 50 kg.