Emma Brun
Kvinna ·
Hjälp, osäker på storlek och form efter konsultation, 220-300 cc
Hej! Jag var på konsultation för bröstförstoring igår och blev lite osäker på form och storlek. Jag har lagt in två 3D-bilder från konsultationen på min sida. Efter jag kommit hem och hunnit kolla ordentligt på bilderna och jämfört dem med andra 3D-bilder på forumet insåg jag att jag inte riktigt tycker om formen. Skulle hellre vilja ha en skidbacke och inte så runt utåt om ni ser vad jag menar? Eftersom jag inte tänkte på detta förs efter konsultationen frågade jag inte läkaren om det är möjligt att åstadkomma. Vad tror ni? Sedan blev jag så osäker på storlekarna. Tycker redan att 220 cc kändes som mycket men läkaren verkade mena på att jag kanske skulle ångra mig om jag inte tog lite större och att det inte var så stor skillnad mellan olika cc. Vill inte ha jättestora bröst men proportionerliga. Vilken storlek mellan 220-300 tror ni skulle passa mig? Tack för hjälpen!
Sortera efter

fiamiafia
Kvinna ·

Emma Brun
Kvinna ·

fiamiafia
Kvinna ·

fiffy78
Kvinna ·

Emma Brun
Kvinna ·

fiffy78
Kvinna ·

Emma Brun
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·
Men du kanske kan ringa/mejla till din läkare och fråga lite om formen? Vad är det för implantat du valde? Jag vet att de jag har valt, motiva ergonomix, ser rätt så naturliga ut om det är det du var ute efter :)