nameeless
Kvinna ·
Hjälp! stor skillnad mellan 250cc och 300cc
Hej! Jag ska operera mig på L&E (patrik)nu på fredag. Har världens beslutsångest om vilken storlek jag ska ta, det står mellan 250cc eller 300 cc (motiva ergonomix). Tror ni det bli en stor visuell skillnad om jag tar 300cc? vill inte ha förstora men inte för små heller.
Sortera efter

Hadmatter
Kvinna ·

Carpelanlady
Kvinna ·

Fellicia
Kvinna ·

nameeless
Kvinna ·

nameeless
Kvinna ·

Anonym användare

90-tjej
Kvinna ·

nameeless
Kvinna ·
Jag har 250c runda i mellanprofil och hade väldigt lite vävnad naturligt. Har en bild om du vill kika, lycka till!

nameeless
Kvinna ·
Jag hade jätte små bröst och min kirurg valde 360cc till mig när jag sa att jag önskade ha 300cc visuellt. 50cc ser man ingen skillnad på har jag hört av många och att det är snarare 100cc som gör lite mer skillnad. Det man hör från nästan alla är att man ska välja den större då man blir så storleksblind och lätt ångrar sig om man tar den mindre. Jag önskade också mindre naturliga runda bröst men känner redan efter en vecka att jag kunde ha lagt till 100cc utan problem. Har en bild på min sida! Hoppas de hjälper dig lite :) Lycka till med allt!

90-tjej
Kvinna ·
Jag hade jätte små bröst och min kirurg valde 360cc till mig när jag sa att jag önskade ha 300cc visuellt. 50cc ser man ingen skillnad på har jag hört av många och att det är snarare 100cc som gör lite mer skillnad. Det man hör från nästan alla är att man ska välja den större då man blir så storleksblind och lätt ångrar sig om man tar den mindre. Jag önskade också mindre naturliga runda bröst men känner redan efter en vecka att jag kunde ha lagt till 100cc utan problem. Har en bild på min sida! Hoppas de hjälper dig lite :) Lycka till med allt!
ja har också läst här på pof att många valt de större implantatet. Men jag vill inte ha för stora heller, jag tänker små kan man alltid korrigera med pushup behå. Patrik sa även att om jag väljer 250cc att det skulle vara stor skillnad till vad jag har nu, vilket är lite tråkigt. Kan tyvärr inte se någon bild då jag fortfarande är bronsmedlem =/

nameeless
Kvinna ·
ja har också läst här på pof att många valt de större implantatet. Men jag vill inte ha för stora heller, jag tänker små kan man alltid korrigera med pushup behå. Patrik sa även att om jag väljer 250cc att det skulle vara stor skillnad till vad jag har nu, vilket är lite tråkigt. Kan tyvärr inte se någon bild då jag fortfarande är bronsmedlem =/
Innan jag blev silvermedlem gick jag in på flertal hemsidor där det utför bröstförstoringar och kollade alla deras bilder. Det hjälpte mig ganska mycket :)

mamma87
Kvinna ·

Emelie1984
Kvinna ·

mamma87
Kvinna ·
Jag har också tänkt mig ett naturligt resultat. Men på min konsultation sa läkaren att jag hade väldigt bred bröstkorg att jag kunde ha stora implantat om jag ville. Känns som att allt över 400cc är stort i mina ögon men man kanske inte ska stirra sig blind på siffrorna eller vad tror ni?

mille
Kvinna ·

jo22de
Kvinna ·

Utforskaren
Kvinna ·