boobi
Kvinna ·
HJÄLP? STORLEK , 600/650 CC?
Hej tjejer!
Jag var på konsultation I kosmetiskkirurgi AB idag där jag fick träffa självaste Ivan =) allt gick bra och allt kändes brra..
Han rekommenderade 600/650 cc till mig då ena bröstet är något mindre..
Han tyckte jag skulle lägga 600 efter som att 500 inte hade gjort mycket op mid då jag har 400 cc idag och ville ha större..
Jag vill ha hjälp för det låter som om 600/650 är mycket ?
Jag är 160 cm lång väger 50 kg ... vad tror ni , någon som har 600 ? vill se bilder...
För att tillägga har jag inte mycket egen vävnad alls från början.
Sortera efter

sandjja
Kvinna ·
jag har 560 cc och är 158 lång, jag tycker mina är i största laget för min längd,;)
Gilla

boobi
Kvinna ·
Okej .. det är ju inte stor skillnad mellan 600 och 560 , har du bilder ? tack för svaret =) vill ha alla möjliga tips
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
600/650cc kommer bli stort på dig. Jag har dessa storlekar och är 176cm och väger närmare 80kg. Men är det stort du vill ha så blir det stort 😀
Gilla

Anonym användare
Jag är 163 lång men över 10kg tyngre än dig. Har 540cc allergan vilket motsvarar ungefär mentors 600. Jag tycker mina bröst är på gränsfall till för stora för längden, tror jag väger upp det med att vara ganska grov i kroppen men hade jag varit en nätt liten tjej hade det blivit alldeles för stort. Jag har dock ca 300 i egen vävnad vilket spelar roll.. Enligt mig är det lätt att se att mina tuttar är fake när jag har tajta kläder men brukar få frågor om hur jag kan ha så bra gener. Eller "det är så orättvist att du har smal mage och stooora bröst till det" Brukar garva och försöka byta samtalsämne.. Hallå, det finns något som heter implantat? 🤭 Vill du att det ska vara uppenbart att du har köpebröst elelr vilket resultat ska det bli?
Om du är ute efter märkbar skillnad från 400 borde du nog öka till 600 för att inte bli besviken.
Gilla

boobi
Kvinna ·
För att påpeka har jag nästan INGET vävnad om det gör mycket.. Fattar inte varför han rekommenderar 600/650 om det blir för stort då :( .. Jag sa att jag vill ha fylliga och större än vad jag har idag så tyckte han det skulle se snyggt ut på mig..
Så himla svårt , jag har ju vänner som har 550 och det seer bra ut då dem är i samma vikt och längdklass som jag men Ivan tyckte de inte va så större skillnad mellan 550 och 600 ... undrar om jag ändå ska gå ner till 550 så jobbigt för jag vet att han är duktig o vet vad han gör ändå
Gilla

sandjja
Kvinna ·
Jag är heller inte den smalaste , och nu när jag gått ner några kilon så ser brösten ännu större ut. Hade jag vetat det jag veta idag så hade jag aldrig gått över 400 cc just pga att jag är så kort.
är du ute efter att folk ska glo på brösten och verkligen vill ha fakelooke så är du rätt, men vill du ändå kunna känna dig lite mer normal så ska du nog gå ner.
det är även rätt svårt att hitta toppar som sitter snyggt när de är så stora, man liknar ett tält hehe;)
Gilla

boobi
Kvinna ·
Jag har 400 cc idag och det ser faktiskt inte så stort ut på mig :/ jag vill ha stora men inte såååå stora haha vet inte hur jag skall förklara det , har ni sett kalazpinglans bröst ? hon gjorde hos Ivan hon har en blogg där hon har massa bilder , gillar hennes storlek..
Det här är så jobbigt har fått beslut ångest :( Ivan sa 600 för han ba annars kanske det inte blir stor skillnad
Gilla

sandjja
Kvinna ·
om du gillar hennes bröst så skq du ju gå upp till 600, för där har dunden fakelooken;)
Gilla

boobi
Kvinna ·
oki .. men om ni vet nån med 600 cc blid här tipsa mig, gärna någon som inte hade egen vävnad så jag kan se resultatet.. Gärna fler tips :)
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Så intressant att läsa era cc ja är 154 och väger 55 och ja har tänkt 500cc hehe men nu känns de jätte stort när ni är så mycket längre än mig;)
Gilla

boobi
Kvinna ·
Personligen tycker jag inte 500 är så stort, har 4 vänner som har 500 och en som har 550 och vi alla är mellan 158 - 165 . Så så stort är det inte.. Sen så vet jag att de e olika hur man e byggd inifrån avgör också.. 500 hade jag lätt valt utan att tänka efter men när han sa 600 på högra o 650 på vänstra tappade jag hakan lite HAHA.. får se kanske ändrar mig till 550 cc iaf..
Så bra att få tips av er tjejer, känner mig så nere av beslutet är rädd vill inte se ut som pamela andersson direkt ;p då hade jag svimmat efter open om jag hade sett mig själv haha
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Tack så mycket:) ja längtar så till konsultationen !!!;)
Gilla

boobi
Kvinna ·
hihi =) Vart ska du på konsultation ?
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Ja ska på citadell hos Peter:) hur tycker du han var?:)
Gilla

boobi
Kvinna ·
Citadell är ju bra och Cosmo är ju duktig men jag blev inte nöjd personligen.. Alla kirurger har sitt egna sätt att forma bröst på och jag valde en annan vid min om operation .. Men somsagt Cosmo är duktig och kliniken är bra och sköterskorna där är jätte gulliga :)) du behöver nog inte oroa dig finns många Cosmoboobs här på forumet som är grymt snygga .
Lycka till o kram
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Jag har precis valt 475cc
158,54kg
Blir det stort???
25-50cc försvinner ju bakom muskeln har jag läst och att mitt val är anatomiska.
Ännu mer nervös nu...
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
okok tack så jätte mycket, ne alla har vi ju alla olika åsikter om hur man vill att de ska se ut. men bra att de är snälla och så ialla fall:D
Gilla

boobi
Kvinna ·
Evelyn nej jag tror det blir lagom stort :) inte små men inte föööör stora heller ..
Gilla

boobi
Kvinna ·
Hehe ja de har vi ju =) ja jätte gulliga, jag gillade Kerstin speciellt mycket om hon jobbar kvar i receptionen :P
Gilla