Liseh
Kvinna ·
HJÄLP, Tips & Råd!!! 335cc eller 375cc?? OP om 1v
Hoppas på hjälp! Hej alla glada! Jag hoppas verkligen att jag kan få tips och råd inför min kommande OP som ska ske om drygt en vecka, 29 okt för att vara exakt! Jag har varit på konsultation på akademikliniken i Malmö, och där velade jag mellan MF 290 (tror jag de va) och MF 335, valde till sist det större alternativet. Har i nuläget väldigt små, ca 80 egen bröstvävnad. Har också nu i flera veckor velat över stl på implantaten.. Kommer det bli för litet eller inte, tänk om dom inte syns, mm mm.. Kan inte tänka på annat just nu, jag vill ju verkligen inte behöva känna att jag la in för lite! Jag frågade min kirurg Nicholas om jag skulle kunna lägga i MF375 ist, och visst, det gick ju an, MEN, då kommer implantaten att sticka ut 0,5 cm mot armhålan vilket ger en risk att man ser implantatens kant när man är naken, inget som syns med kläder på med andra ord.. Och de extra 40 cc som blir läggs alltså bara på bredden, inte på projektionen, den blir densamma! Hur 17 gör jag? Även att det känns smart då kanske att ta 335 så kan jag samtidigt inte släppa tanken på ett par 375! Behöver alla tips och råd som finns.. Dela gärna med er av egna erfarenheter. Och är det någon med liknande förutsättningar som jag, som har lagt in dessa stl?? Vad fick ni för bh-stl osv? Jag har nu 70 i undermått! Är tacksam för snabba svar i.o.m att jag antar att jag måste ringa till kliniken imorgon och be dem beställa 375 också isf.. Phuuuuu, blir snart tokig av allt tänkande, googlande och velande hit och dit, vill bara få detta gjort nu så jag slipper tänka på det mer sen! Med förutsättning att jag blir nöjd då vill säga! ;) Kramar Liseh!
Sortera efter

boobsforlife
Kvinna ·

Liseh
Kvinna ·

boobsforlife
Kvinna ·

Liseh
Kvinna ·

boobsforlife
Kvinna ·

just-for-me