Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Razorbaby

Razorbaby

Kvinna ·

Hjälp Tjejer! 650cc för stort??

Bröstförstoring
Hejsan Tjejer !🙂
Jag behöver lite hjälp o råd.
Jag var på konsultation igår, Jag testade 550cc mx och tyckte att de va fina men kanske inte riktigt så "maffiga" som jag ville .
Testade därefter 600cc (650) hög , ( runda tror jag 😕) och blev positivt överrasskad. Trodde aldrig jag skulle kunna bära upp så stora implantat.. Vad har ni för effarenheter?  . Jag vill inte ha ett "vulgärt" utseende. Men inte heller för små bröst. Är rädd att jag ångrar mig om det är för litet.
Har 75b idag .. Vet inte vad jag kommer hamna på för kupa. Någon av er som hade ung samma som jag innan och har lagt i liknande ? .
17

Sortera efter

9April

9April

Man ·

Jag tror det kommer bli perfekt till din längd!! Många som e runt 165 tar ju 350-450 cc så för din längd krävs mer för att få samma fyllighet:-)
Gilla
Mammamarie

Mammamarie

Kvinna ·

Hej! Jag opererades för lite mer än 2 veckor sedan och la in 600cc hög profil. Jag var liiite nervös att det skulle bli för stort, men det blev det inte! Jag är ganska kurvig, så det passar väldigt bra till resten av min kropp iaf. Vad jag har märkt är att det KAN se vulgärt och fejk ut i vissa plagg, men det kanske beror lite på att jag fortfarande har en del svullnad. Annars ser det mest ut som vanliga, stora bröst. Men inte så stora så att folk stirrar haha :-) Jag var faktiskt och kikade på bh:ar igår och passade på att ta reda på vilken storlek jag låg på nu, och hamnade helt otroligt på 70 I!
Gilla
Fröken_H

Fröken_H

Kvinna ·

Åh! Vad fint det ser ut på dig!

Snart, snart snart är det min tur.... Då blir det större inlägg och ett lyft nu när man lyckats skaffa tre barn sen sist också :-)

Gillar det du beskriver, att det kan se fejk ut men att man också ska kunna "klä ner" brösten. Jag gillar fejklooken, som syns då du är naken. Runda fina bröst vill jag ha, ingen skidbacke med naturlig look.

Ska nog ta HP jag med, på dig och många andra bilder jag sett ser det inte alls för stort ut upptill som jag först trodde. Ser kanon ut! Jag är kurvig i min kroppsbyggnad trots att jag bara väger 58 till mina 172 cm. Ska nog välja 550 eller kanske våga ta 600...

Hej så länge
Gilla
Fröken_H

Fröken_H

Kvinna ·

Ser nu att jag klampade in i någon annans tråd... Men mina funderingar :-) Sorry!

Gilla
Akira

Akira

Kvinna ·

Asså, jag får väl vara mot polen men det är JÄTTESTORT! Jag är 3cm kortare än dig men väger lite mindre och har breda höfter. 450 var GIGANTISKT på mig. Jag skulle vara bara ett par bröst då. Jag ska lägga in ca 295cc
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag tror du kan bära upp den storleken till din längd! Stort men inte vulgärt stort om du inte är jättesmal. Jag har runda 540cc hp till mina 163cm med muskulös kropp.. bystig men inte så det skriker tuttar. Har jag en lös tshirt eller nått sånt fattar ingen att brösten är fake. I tajta linnen går det däremot att få brösten att framhävas om man vill det.. ;)
Gilla
Razorbaby

Razorbaby

Kvinna ·

Åh, tack för svar!! :-) Du har nog rätt . E nog lätt att stirra sig blind på siffror. Reaktionerna på hur många cc blev så "stark" bara. Lite som att bli ifrågasatt. Nu väntar jag på att kunna se bilder här också för att se mig för :-) alla e vi olika ju så det är svårt. Nu låter jag vimsig märker jag:-) hi hi Tack!!!
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Med din längd tror jag inte det skulle se vulgärt ut. Dock är du smal, väger lite viket ger motsatt effekt. Alltså förstorar brösten. Men tror aboslut 650cc skulle bli snyggt om det är stora bröst du vill ha :)
Gilla
Razorbaby

Razorbaby

Kvinna ·

tin skrev:
Jag tror du kan bära upp den storleken till din längd! Stort men inte vulgärt stort om du inte är jättesmal. Jag har runda 540cc hp till mina 163cm med muskulös kropp.. bystig men inte så det skriker tuttar. Har jag en lös tshirt eller nått sånt fattar ingen att brösten är fake. I tajta linnen går det däremot att få brösten att framhävas om man vill det.. ;)
WOOOW!! Mammamarie och Tin ni är JÄTTEFINA!! :-) Nu blir jag lugnare! Tack! Jag gillar som du säger Tin att man både kan framhäva om man vill eller " dölja" lite. Blir mina lika fina som era så kan jag sova lugnt :-D
Gilla
Razorbaby

Razorbaby

Kvinna ·

via_dolorosa skrev:
Med din längd tror jag inte det skulle se vulgärt ut. Dock är du smal, väger lite viket ger motsatt effekt. Alltså förstorar brösten. Men tror aboslut 650cc skulle bli snyggt om det är stora bröst du vill ha :)
Tack för svar!! :-) Jag tänker också på att jag är relativt smal. Dock har jag ganska breda höfter. Hoppas jag ska kunna omvandla en del på kroppen till muskler också (iallafall tanken) Skönt att höra att du är så nöjd med dina i " samma" storlek. Och jag vill ju ha maffiga tuttar. Bara inte "klotiga/ påklistrade" eller vulgära :-)
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Razorbaby skrev:
via_dolorosa skrev:
Tack för svar!! :-) Jag tänker också på att jag är relativt smal. Dock har jag ganska breda höfter. Hoppas jag ska kunna omvandla en del på kroppen till muskler också (iallafall tanken) Skönt att höra att du är så nöjd med dina i " samma" storlek. Och jag vill ju ha maffiga tuttar. Bara inte "klotiga/ påklistrade" eller vulgära :-)
Storleken är faktiskt inte det avgörandeför o få ett påklistrat och klotigt utseende och även vulgärt, låter kanske konstigt :P Något som jag anser vara viktigt är att välja rätt bredd! För smala implantat ger ett onaturligt resultat, tänk dig två mandariner. Alltså du får en motorväg mellan brösten. Har du rätt bredd typ apelsiner så kommer bröten tillräckligt nära varandra samtidigt som de går strax utanför på sidorna, detta efterlikanra ett naturligt bröst mest. Det är faktiskt inte änns lika "illa" att övedriva bredden jämnfört med att ha på tik för smala implantat. Och du säger att du har höfter, det är fördel till större modellen bröst för då blir ma mera jämntung i utseendet av kroppen. Alltså om brösten tar övertaget överrumpan kommer du se tung ut upptill, alltså i mina ögon onaturligt. 🙂
Gilla
singoalla

singoalla

Kvinna ·

Jag har 600cc hp och upplever inte mina som stora alls,perfekt storlek:)
Gilla
Razorbaby

Razorbaby

Kvinna ·

singoalla skrev:
Jag har 600cc hp och upplever inte mina som stora alls,perfekt storlek:)
Tusen tack! Du ser jättefin ut!!
Gilla
Razorbaby

Razorbaby

Kvinna ·

via_dolorosa skrev:
Razorbaby skrev:
via_dolorosa skrev:
Storleken är faktiskt inte det avgörandeför o få ett påklistrat och klotigt utseende och även vulgärt, låter kanske konstigt :P Något som jag anser vara viktigt är att välja rätt bredd! För smala implantat ger ett onaturligt resultat, tänk dig två mandariner. Alltså du får en motorväg mellan brösten. Har du rätt bredd typ apelsiner så kommer bröten tillräckligt nära varandra samtidigt som de går strax utanför på sidorna, detta efterlikanra ett naturligt bröst mest. Det är faktiskt inte änns lika "illa" att övedriva bredden jämnfört med att ha på tik för smala implantat. Och du säger att du har höfter, det är fördel till större modellen bröst för då blir ma mera jämntung i utseendet av kroppen. Alltså om brösten tar övertaget överrumpan kommer du se tung ut upptill, alltså i mina ögon onaturligt. 🙂
Helt rätt ju! Inte tänkt på det så:-) Jag vet att de som jag valde var breda så nu känns det ännu bättre :-) Påtalade att det var viktigt för mig att brösten "gick it lite på sidorna" också.
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

600 och 650cc HP är runt 14cm breda så jepps, de är breda :) Jag har dem ;)
Gilla
flamsa

flamsa

Kvinna ·

Jag har är nästan i din kropps form och la in 580 cc ultra hög. Har dock inga bra bronsbilder men massa silver. Mina är alldeles nya så de ser dock lite roliga ut. Mina ser stora ut utan kläder men med kläder ser det jätte bra ut.
Gilla
turisten

turisten

Kvinna ·

Jag är lika lång som du, men väger 5 kg mindre och jag skulle se ut som ett par vandrande bröst med så stora, men det betyder ju inte att du skulle uppfatta dig själv som för bystig. Jag tror att du kommer se uppenbart opererad ut, men om det är vulgärt eller inte är ju upp till betraktaren. 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem