Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Brunett-lätt

Brunett-lätt

Kvinna ·

Hjälp,215cc fler bilder? Den ett ganska platt utgångsläge

Bröstförstoring

Hej! Ber er alla om hjälp att hitta bilder på 215cc. Hittar inte mycket. Jag fyller just ni inte ut en à kupa. kirurgen och jag har velat mellan 215 och 255. Så vill se bilder på 215 då jag vill kunna fulla en b kupa

4

Sortera efter

jo22de

jo22de

Kvinna ·

Jag fyller inte ut en A-kupa i dagsläget och kommer lägga in 420. Är 160 lång och väger 50. 215 låter väldigt lite. Har du provat med kläder på?
Gilla
jo22de

jo22de

Kvinna ·

Kanske lät lite negativt, inte menat så :) Funderar själv mycket på storleken. Inte ett lätt val precis.
Gilla
CEH

CEH

Kvinna ·

Jag har 225cc o har 70 C ibland D i bh så du kommer absolut fylla en B-kupa med 215 cc. Se mina bilder så ser du hur mellanprofil kan se ut.
Gilla
jo22de

jo22de

Kvinna ·

fox_ skrev:

jo22de skrev:

Jag fyller inte ut en A-kupa i dagsläget och kommer lägga in 420. Är 160 lång och väger 50. 215 låter väldigt lite. Har du provat med kläder på?

TS skriver ju själv att hon vill kunna fylla ut en B kupa, max en C-kupa och det kommer hon definitivt kunna göra med 215 eller 250 cc :)
Alla vill ju inte ha stora bröst eller större implantat, en del vill ju ha mindre. Sen ser ju storlekar väldigt olika ut beroende på kroppsform och vad man har för längd/vikt.

Ja, det är ju så annorlunda. Det var därför jag blev så förvånad. När jag testade själv så var upplevdes allt under 300 som ingenting på mig. Men när jag ser föregåendes bilder så ser man ju absolut att det ger fylliga bröst.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem