ems.e
Kvinna ·
10 mar, 2015
HP 400/375 eller MP 325/300?? Förebild!
Det eviga eländet, den eviga beslutsångesten - Jag kan verkligen inte bestämma mig över hur mycket jag ska lägga i! Jag har ammat två barn, så har inte mycket till bröst kvar, även om dom "sitter där dom ska" haha.. Har velat detta och nästa onsdag är det dags så nu måste jag bestämma hur mycket jag ska lägga i och om jag ska ta hp elr moderate plus.. Målet är fylliga, runda, har markerad underpol med en natrulig look och skidbackeprofil. Jag var väldigt tydligt med att jag vill ha en så naturlig look som möjligt på konsultationen och med mitt utgångsläge rekommenderade han 375/400hp eller 300/325 moderate plus, men jag velar fortfarande och kan inte bestämma mig :(
Så nu postar jag detta inlägg med förebild i hopp om att någon med liknande utgångsläge kan komma med bra tips/råd/erfarenheter? :)
Har bokat en 3d simulering på Laser & Estetik på torsdag men vet inte om jag kommer bli mycket klokare utav det? Har läst mycket om att bilderna inte alls är så lika det egentliga resultatet?
Sortera efter

Lindi
Kvinna ·
10 mar, 2015

Sol
Kvinna ·
10 mar, 2015

ems.e
Kvinna ·
10 mar, 2015
Okej, men jag har sett kvinnor med snarlika utgångslägen som fått jättefina resultat med 350-400 hp, och att skidbackeprofilen kommer med tiden med hp, iallafall när man har mitt utgångsläge. Jag vill dock inte hamna på en för stor kupa, helst c/d. Får se om 3d simuerlingen gör mig lite klokare :/

Ophelia
Kvinna ·
11 mar, 2015

Ophelia
Kvinna ·
11 mar, 2015

ems.e
Kvinna ·
11 mar, 2015

Hanna_ceo
Kvinna ·
15 mar, 2015

ems.e
Kvinna ·
15 mar, 2015

Arielle.ek
Kvinna ·
18 mar, 2015
Jag skall oxå OPas hos Örjan... om 2 v. Lite nyfiken, vad blv det för implantat tillslut?? :D

Pixi4
Kvinna ·
18 mar, 2015

Fiffilina
Kvinna ·
02 maj, 2015
jag vill se dina bilder, hoppas jag blir silvermedlem snart.

Vinna
Kvinna ·
02 maj, 2015

Vinna
Kvinna ·
02 maj, 2015
Låter ju som om en Moderat+ profil är det du behöver om du vill ha ett naturligt utseende.