Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ems.e profilbild

ems.e

Kvinna ·

10 mar, 2015

HP 400/375 eller MP 325/300?? Förebild!

Bröstförstoring

Det eviga eländet, den eviga beslutsångesten - Jag kan verkligen inte bestämma mig över hur mycket jag ska lägga i! Jag har ammat två barn, så har inte mycket till bröst kvar, även om dom "sitter där dom ska" haha.. Har velat detta och nästa onsdag är det dags så nu måste jag bestämma hur mycket jag ska lägga i och om jag ska ta hp elr moderate plus.. Målet är fylliga, runda, har markerad underpol med en natrulig look och skidbackeprofil. Jag var väldigt tydligt med att jag vill ha en så naturlig look som möjligt på konsultationen och med mitt utgångsläge rekommenderade han 375/400hp eller 300/325 moderate plus, men jag velar fortfarande och kan inte bestämma mig :(

Så nu postar jag detta inlägg med förebild i hopp om att någon med liknande utgångsläge kan komma med bra tips/råd/erfarenheter? :)

Har bokat en 3d simulering på Laser & Estetik på torsdag men vet inte om jag kommer bli mycket klokare utav det? Har läst mycket om att bilderna inte alls är så lika det egentliga resultatet?

13

Sortera efter

Lindi

Kvinna ·

10 mar, 2015

Låter ju som om en Moderat+ profil är det du behöver om du vill ha ett naturligt utseende.

Gilla

Sol

Kvinna ·

10 mar, 2015

Jag önskar också naturligt resultat och kommer att välja 305 cc mp perthese. Vad är egentligen skillnaden på mp och mp+?
Gilla

ems.e

Kvinna ·

10 mar, 2015

Okej, men jag har sett kvinnor med snarlika utgångslägen som fått jättefina resultat med 350-400 hp, och att skidbackeprofilen kommer med tiden med hp, iallafall när man har mitt utgångsläge. Jag vill dock inte hamna på en för stor kupa, helst c/d. Får se om 3d simuerlingen gör mig lite klokare :/

Gilla

Ophelia

Kvinna ·

11 mar, 2015

325cc mp har lika stor omkrets som 400cc hp. 12.3 cm . Det som skiljer är att 400 cc hp har några mm högre. projektion. Gissar 300 och 375cc är lika i omkrets de med men några mm som skiljer på höjden. Är ingen synbar skillnad i storlek på 300 och 325, då är hugget som stucket. Vet inte om du har tunn hud och lite vävnad därför de även rekommenderat de mindre implantaten för att minimera komplikationer som synlig rippling.
Gilla

Ophelia

Kvinna ·

11 mar, 2015

Du får tänka på att implantat ger större kupor än naturliga bröst i samma storlek då de inte är lika formbara och går att lägga "tillrätta" på samma vis i kupan. Fick E kupa av 325 cc mp. Ger visuell C- kupa.:-)
Gilla

ems.e

Kvinna ·

11 mar, 2015

Nej det förstår jag men det visuella är huvudsaken :) att det blir propertionerligt!
Gilla

Hanna_ceo

Kvinna ·

15 mar, 2015

Förlåt för jag inte svarar på din fråga, men WOW vilken mage! Framför allt om du dessutom burit och fött två barn.. Jag har inga barn men kan bara drömma om en sådan platt mage :-D
Gilla

ems.e

Kvinna ·

15 mar, 2015

Men Gud va gullig du är, tack så jätte mycket :)
Gilla

Arielle.ek

Kvinna ·

18 mar, 2015

ems.e skrev:
Men Gud va gullig du är, tack så jätte mycket :)

Jag skall oxå OPas hos Örjan... om 2 v. Lite nyfiken, vad blv det för implantat tillslut?? :D

Gilla

Pixi4

Kvinna ·

18 mar, 2015

Jag kan inte svara,, men jävlar vilken snygg mage !! Å dina höfter! Jag som inte ens fått något barn , skulle göra allt för din mage !!!! :D lycka till med op!!
Gilla

Fiffilina

Kvinna ·

02 maj, 2015

jag vill se dina bilder, hoppas jag blir silvermedlem snart. 

Den bilden jag kan se, med den vita sportbhn på så ser brösten jättefina ut. 

Ska på konsulation på måndag hos örjan 
Gilla

Vinna

Kvinna ·

02 maj, 2015

Din bild är väldigt mörkt så det är ju svårt att se! Om du liksom jag har ett tydligt markerat bröstveck (ser iaf ut som det på din bild) så blir 3D mer missvisande än om du vore helt platt (enl min kirurg) Jag blev missnöjd med mina 3D bilder - hugaligen! Vill inte ens ttitta på dem! Jag har samma önskemål som dig och har också ammat två barn. Har typ ingen vävnad upptill, därav runda och HP. Han får sänka bröstvecket också så att bröstvårtan hamnar mitt på! Jag hade valt 400 HP men jag är ju lite partisk ☺️
Gilla

Vinna

Kvinna ·

02 maj, 2015

Haha! Jättekul! Gammal tråd! Det blev ju Jättesnyggt! Har sett dina bilder tidigare ☺️
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem