Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Utforskaren

Utforskaren

Kvinna ·

Hur breda implantat med en bröstbredd på 13.5 cm

Bröstförstoring

Jag har varit på konsultation hos Patrik Höljer på Nordiska kliniken i våras och mitt önskemål är naturliga bröst som fyller ut en c eller d kupa. Jag har idag 75 c i fadderade bh:ar. C kupan beror mest på att jag har 13,5 breda bröst. Jag har inte mycket egen bröstvävnad och fyller inte ut kupan. Patrik rekommenderade 360-380 cc Motiva ergonomix demi med 12,25 eller 12,60 breda implantat om jag skrivit upp rätt. Han sa att klyftan/mellanrummet mellan brösten kommer att bli ca 3 cm. Jag är osäker på om det kommer att bli för brett mellanrum och jag ska ta bredare implantat. Ni andra som har 13,5 cm breda bröst vilken bredd på implantatet har ni lagt in eller planerar/blivit rekommenderade att lägga in samt hur brett mellan brösten?

3

Sortera efter

amri00

amri00

Kvinna ·

Jag har också varit hos Patrik och jag har också runt 13,5 i bröstvidd. Blev rekommenderad ergonomix demi 425 cc! Hur brett det skulle bli mellan brösten frågade jag inte :) detta var tydligen minsta tänkbara på mig, så lät det som. Sen beror ju allt på annat också, inte bara bredden tänker jag.
Gilla
Utforskaren

Utforskaren

Kvinna ·

Nä svårt att tänka på allt vid en konsultation. Minns du amri00 vilken bredd på implantaten han rekommenderade för dig?
Gilla
amri00

amri00

Kvinna ·

Kikat på motivas "tabeller", där står det att ergonomix demi 425cc är 13 cm!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem