alltidhvit
Kvinna ·
05 apr, 2011
hur många har lagt 375 cc? är ni nöjda?
Bröstförstoringjag har bestämt mig idag för att lägga in 375 cc hög profil, nu är implantaten beställda så de går ett att ångra sig 😲. har velat lite mellan 350 till 400 ccc. men jag bestämde mig för 375 cc för att jag var lite orolig att de skulle bli för stort annars. men ni som har lagt i 375 cc vilken storlek har ni slutat på? jag har själv kanske 75 b i storlke just nu vilken storlek tror ni jag hamnar på sen? nu börjar jag tönka på att de kanske bli för litet heheh svårt att välja
Sortera efter
Anonym användare
05 apr, 2011
Anonym användare
05 apr, 2011
Ja precis! :) Har ganska "brett skelett" typ. Är smal, men inget folk tänker så mycket på eftersom min kroppsbyggnad är ganska bred. :P Kanske lättare att bära upp lite större implantat då? :)
Anonym användare
05 apr, 2011
Jag har skrivit upp mina mått kring bröstkorgen osv på min profil, du kan ju jämföra och se på mig. Jag stoppade ju i 375cc och jag tycker dem blev perfekt, pojkvännen med. Frågade han idag (för skoj skull) om han tyckte jag skulel ha tagit större eller mindre, men han tyckte den passade perfekt till kroppen.
alltidhvit
Kvinna ·
05 apr, 2011
jag är också ut efter samma, jag vill ha stora men inte allt för stort. jag är också rätt så bred ändå så jag kanske hade klarat 400 cc men de låter bara så himla stort. men nu är de beställt 385 cc så nu kan jag inte ångra mig. men de verkar som om dom som har tagit 375 cc att de ändå har blivit rätt så stort så man får hoppas att de blir på mig de också. jag ska ju också sätta framflr muskeln så de är ju inget som försvinner där heller, får hoppas att de blir bra nu :)
Anonym användare
05 apr, 2011
Tror 385cc kan bli bra på dig :) Dessutom är de inte mycket som skiljer på 375cc till de du tog och 400cc till 385 :)
Däremot när du lägger framför så tror jag de blir bäst med 385cc på dig. Även om jag inte sett bilder, men när jag tänker hur liten jag själv är :)
Anonym användare
05 apr, 2011
Anonym användare
05 apr, 2011
gör du så. Tack, tycker också att storleken blev bra 😀
fix75
Kvinna ·
05 apr, 2011
Jag har 350 och 375. Är Mina mått ser du i min profil här nedan. Jag är jättenöjd. Hade inte velat ha större och inte mindre. Är ganska bredaxlad. Man kan inte se att jag är opererad med kläder på,vilket var precis vad jag ville🙂
Jesspeach
Kvinna ·
05 apr, 2011
Linkan82
Kvinna ·
05 apr, 2011
Anonym användare
05 apr, 2011
jag har lagt i 375cc, opade mig i torsdags och jag har haft på mig endel kläder som jag hade tidigare.
Jag kan använda alla mina kläder som jag hade tidigare förutom bharna och kanske ett par tröjor som satt svin tight redan innan op.
Meryl
Kvinna ·
06 apr, 2011
linkan82 : jag är typ lika lång som du & väger lika mkt :P jag kan ha samma kläder & la in 375cc vissa kläder är ju tajtare men de flesta sitter bra :D
Linkan82
Kvinna ·
10 apr, 2011
Men det låter ju bra! :p
Anonym användare
18 apr, 2011
Jag har skrivit upp mina mått kring bröstkorgen osv på min profil, du kan ju jämföra och se på mig. Jag stoppade ju i 375cc och jag tycker dem blev perfekt, pojkvännen med. Frågade han idag (för skoj skull) om han tyckte jag skulel ha tagit större eller mindre, men han tyckte den passade perfekt till kroppen.
Har kollat dina mått och mätt mina egna nu! :)
Dina är ju:
Höfter - 85 cm
Midja - 62 cm
Under byst - 67,5 cm
Byst (utan bh) - 76,5 cm
Och mina är:
Höfter - 80cm (vet däremot inte exakt var man ska mäta höfterna. Mätte mitt över höftbenet typ)
Midja - 62cm (exakt samma som du!)
Under byst - 71cm (har ganska bred bröstkorg för resten av min kropp)
Byst (utan bh) - 80cm
Rumpa (bredaste stället) - 90cm
Vi är ju rätt lika! :) Du har lite bredade höfter än jag bara och lite smalare bröstkorg. Hoppas inte 400cc blir för mycket för mig nu med tanke på att jag inte har så breda höfter... Inte insett förut att jag är så pass rak i kroppen faktiskt. :P Kanske för att min rumpa är rätt putig.
Anonym användare
20 apr, 2011
När jag mätte höfterna så mätte jag runt om, runt rumpa och allt, där man är som bredast. Alltså från höger sida till vänster och tillbaka till där jag börja, över rumpa och allt :)
Tror 400cc blir bra på dig :)
Anonym användare
20 apr, 2011
Jaha okej! :D Har lite större rumpa än dig då. :P Jag hoppas 400cc blir bra! Är rädd att det ska bli för stort, men samtidigt rädd att det ska bli för litet! Haha! Men tror inte jag borde ta mer än 400cc. Men ibland blir man sugen när man ser vissa bröst här inne som är jättesnygga på 500cc och uppåt. ;P Men tror det skulle se katastrof ut på mig! :P
Anonym användare
21 apr, 2011
LillaJag91
Kvinna ·
10 dec, 2014
Otroligt fina bröst. Vi verkar ha ganska lika kroppar så jag undrar hur du upplever storleken? Känns de för stora? För små? Passar dem till din kropp? Jag har inte varit på konsultation än men jag tror jag också vill lägga in 350-400cc...
Cookie, du ser ungefär ut som mig. Som en "bredare" midja typ.. Eller hur man ska förklara ;)
Tog typ helkropps bilder nyss. Finns på bloggen och på profilen.