Soffiproppen
Kvinna ·
17 mar, 2014
Hur mkt kan 255cc variera i storlek egentligen?
När jag var på konsultation så sa de att jag bara kan ha 255cc eftersom jag är 11,5 cm över bröstet. Som jag förstod det så avrådde han alltså från annan storlek än just detta. Men när jag läser på forumet här så verkar ni alla vara insatta i alla möjliga olika versioner av storlekar. Fick ni välja fritt? (Jag förstår förstås att de flesta kirurger avråder allt för stora storlekar och är rädd om deras rykte). Jag såg på ett ungefär hur det skulle bli genom 3D, men jag har en vän som opererade in 235cc (vattenfyllt implantat dock) och hennes blev jättestora så nu är jag lite avskräckt att 255cc kanske blir för stort på mig. Jag har mkt smal överkropp och vill bara ha en fyllig B-C. Hennes blev E och hon hade mindre bröst än mig från början till och med! Är det ngn som vet varför det kan bli så stor skillnad på samma inplantat, bortsett från utgångspunkten av sin egen storlek från början? Jag tror Akademikliniken visade en 255cc MF allegan.. Någon som har ett sånt implantat?
Sortera efter

Vivalaboobs
Kvinna ·
17 mar, 2014

Zinya
Kvinna ·
17 mar, 2014

Soffiproppen
Kvinna ·
22 mar, 2014

Soffiproppen
Kvinna ·
22 mar, 2014

Vivalaboobs
Kvinna ·
24 mar, 2014

GabriellaPolis
Kvinna ·
17 maj, 2014
Zinya:
hej! ska också operera mig hos paolo montemurro med likadana implantat som du har. är ungefär lika stor kropps mässigt också. Känns bra att höra att du är nöjd med resultatet. Skulle jätte gärna se hur ditt resultat blev. Är dock ny på forumet så kan inte se några bilder än tyvärr. när är det man kan börja se bilder på forumet?
Har också tänkt på om man kan träna som vanligt efteråt?

Zinya
Kvinna ·
18 maj, 2014
Zinya:
hej! ska också operera mig hos paolo montemurro med likadana implantat som du har. är ungefär lika stor kropps mässigt också. Känns bra att höra att du är nöjd med resultatet. Skulle jätte gärna se hur ditt resultat blev. Är dock ny på forumet så kan inte se några bilder än tyvärr. när är det man kan börja se bilder på forumet?
Har också tänkt på om man kan träna som vanligt efteråt?

GabriellaPolis
Kvinna ·
18 maj, 2014
Ok! tack för svar :) jag tycker om att träna crossfit och annan styrkelyftning så är lite nervös över om jag kommer att klara av att låta bli med träning under en så lång period! Men man kan börja träna lite smått efter några veckor va? Men inte överkroppen då.
Kändes ändå betryggande att paolo sa att jag kommer träna allt som jag gjort innan op efter 3 mån fast man kommer vara svagare då. Ligger mellan att skaffa nya bröst o vänta hela sommaren med att träna eller vänta med op och kunna träna..
Undrar också om du tycker att det var värt pengarna att gå till ak då det ändå kostar rätt mkt? :)

Zinya
Kvinna ·
19 maj, 2014