Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
mimmis_02 profilbild

mimmis_02

Kvinna ·

12 aug, 2011

Hur mkt la ni tjejer in som är ca 173-175 och väger kring 65??

Bröstförstoring

Hoppas på att få lite hjälp med storlek här!!! Så hoppas att de finns tjejer i min längd och vikt som kanske kan hjälpa mig!! Velar hela tiden så hade vart bra att få hör vad andra har samt kanske se lite bilder!! =D

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

12 aug, 2011

400! väger 65ish och det var en perfekt storlek kan se skitstora ut med urrigning men kan kläs fint i kontorskläder. min karls som har stor händer säger att varje tutte behöver 2 händer för att hålla. lagom.

0 Gilla

Maybeee profilbild

Maybeee

Kvinna ·

12 aug, 2011

Jag har samma mått och vikt som dig, jag har också ett barn fast som är 9 månader.. OCH jag har samma problem som dig.. Tycker det är supersvårt att försöka klura ut hur mycket cc som skulle passa mig. Vill inte ha för stora och inte heller för små. :)

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

12 aug, 2011

Jag har också de måtten. Även jag funderar kring detta! Jag har 400 cc i det ristest som jag testar här hemma och jag trivs i det! Min uppfattning är precis den som MorgaineSthlm har, fin urringning,ser naturligt ut med kläder på och i bikini kommer det säkert bli toppen!:) Vilken storlek är det du själv funderar/velar över?

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

12 aug, 2011

176cm och ca 62kg. Jag la in MP 320cc och 345cc i våras och kan inte va nöjdare med storleken! Jag tror att det viktigaste är att man utgår ifrån den egna bröstmängden och bröstbredden, samt vilket resultat man vill ha. Även om man har samma längd och vikt kan man ha helt olika form på bröstkorg och bröst, och därför behöva helt olika storlek på implantat för att "fylla" sin bröstbredd. Lycka till!

0 Gilla

Annette33 profilbild

Annette33

Kvinna ·

12 aug, 2011

Är 172 cm, väger 67 kg och har lagt in 395 cc, är supernöjd med stl, inte för små, inte för stora, går att "dölja" och går att framhäva!

0 Gilla

mimmis_02 profilbild

mimmis_02

Kvinna ·

12 aug, 2011

Jag funderade runt 500 cc.. Har provat mig fram från 300-500 i ristestet, som det känns just nu så lutar det åt det omkring 400 cc. Alla som jag känner som har gjort bröstförstorning säger att bäst att ligga in lite extra, att man alltid vill ha lite till! Och 500 i ristest i bara linne kändes väldigt stort och mer bekvämt och fint med 400.. Skall ju snart på min konsultation får se vad kirurg har att säga! Men bra att veta på ett ungefär vad andra tjejer har i samma storlek som mig!! Tack för alla svar!

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

12 aug, 2011

jag e 171 och väger 69 kg och jag har lagt in 450 cc, tycker dock att det e för lite så jag ska byta ut mina mot 600

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

13 aug, 2011

Åh haha nu har ni tjejer fått mig mer förvirrad ;) har i princip samma mått som er o har väl från början ställt in mig på runt 350cc. Visserligen är väl skillnaden minimal från 350-400 (eller?) men nu känner jag för 400 efter era kommentarer. Vill ju ha en fyllighet och skulle seriöst dö om man kände att de var för små när man väl genomfört operationen. Är det någon som gjort såndär 3D konsultation?

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

13 aug, 2011

Jag funderade först på 300-350cc men folk rekomendera mig att ta 500cc då längden sväljer en hel del. Det slutade med att jag tog 440mp. Är väldigt nöjd men tycker att dom är väldigt stora. Med kläder kan man dölja ganska lätt men i bikini ser det stort ut. 

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

13 aug, 2011

Jag är 172 och väger 62 kg.Jag gjorde en bröstförstoring den 2/8 och tog 390cc och tycke första dagen att dom var skit stora ,nu så tycker jag att jag kunde kanske tagit mer.Men är nöjd en så länge😀

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

13 aug, 2011

hej! la in 450 över musklen. provade 400 som ristest o det såg bra ut. eftersom jag ville ha samma resultat med inläggen plussade jag på 50. det sägs ju att 50 försvinner när man lägger in inläggen. o det ser precis ut som 400 ris! :) är väldigt nöjd med resultatet. jag är 177 o väger ca 67 lycka till! :)

0 Gilla

harliedavie profilbild

harliedavie

Kvinna ·

13 aug, 2011

Jag är 171 o väger omkring 67, kommer att lägga in 550cc eller 600cc :) de tror jag blir bra ;)

0 Gilla

prettylady profilbild

prettylady

Kvinna ·

13 aug, 2011

180, 70kg och lade in 600cc blev perfekt tycker jag=)

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

13 aug, 2011

Jag är 1.72 och väger 65 och la in 375 bakom muskeln. Är nöjd! Dock så kanske 400 cc hade varit pricken över iet. Dock så är det perfekta nu.

0 Gilla

idae_ profilbild

idae_

Kvinna ·

12 aug, 2012

,dom flesta av er lägger inte i mindre än 300 ser jag ,min kirurg ville övertala mig till 200 cc fast jag är lite drygt 170 lång. Vad tror ni om 465 eller 520 om man är i min längd?blir de jätte stort?jag har mittemellan stor a sen förut.dessutom är jag smal men inte jätte smal jag har lite rumpa den är inte stor men inte liten heller mittemellan typ.jag vill ha rätt så stora men inte så att de blir uppseendeväckande om ni förstår. 520 låter jätte stort tkr jag men längd slukar ju cc

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem