Juli11
Man ·
23 sep, 2011
Hur mkt mer cc för fylligare bröst? (från 375cc)
Jag har nyligen gjort en operation och är väl ganska nöjd med storleken på dem. Känner att jag dock kunde valt lite bredare för att få fylligare åt sidan. Jag har nu 375 cc HP. Om jag någon gång skulle byta implantat hur mycket bör man då ta för att se någon märkbar skillnad? Är alltså inte ute efter jättebröst utan mer lite bredd/ fyllnad. Samtidigt känns det onödigt att göra en omoperation om man bara lägger in 25-50 cc. Bör man minst gå upp 75-100 cc för att få ngn skillnad?
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
24 sep, 2011

Juli11
Man ·
24 sep, 2011
puppan: jo man vil typ passa på att lägga i större när man ändå korrar :) trots om man är hyffsat nöjd med storleken. men om det ska va värt får man gå upp rätt mkt för de är ändå mkt pengar implantat kostar. men du kan ju se vad det kostar iaf :)
om sköterskan såg problemet så tror jag örjan med gör det :)
Ja han såg ju på bilden jag mailade men frågan är snarare om han anser att det är "as good as it gets" med det utgångsläget eller om han kunde gjort något annorlunda. Jag ska höra med honom först vad han säger ang korr. Vill inte börja prata byte på en gång så att han tror att korr bara är något jag skyller på för att få igenom en op. Mitt primära mål är ju att få en lika fin rundning på det bröstet som det andra. Och då kanske inte ett byte behövs. Jag är som sagt inte missnöjd med storlek, mest med formen på det ena.

Malin88
Kvinna ·
24 sep, 2011
puppan: jo så tänkte jag med när jag ville korra min mfd först men även byta storlek. men det är bäst att ta upp det sist så kirurgen inte tror man letar fel för att få ett billigare storleksbyte.
håller tummarna att örjan kan hjälpa dig iaf!

Juli11
Man ·
24 sep, 2011
puppan: jo så tänkte jag med när jag ville korra min mfd först men även byta storlek. men det är bäst att ta upp det sist så kirurgen inte tror man letar fel för att få ett billigare storleksbyte.
håller tummarna att örjan kan hjälpa dig iaf!

sia78
Kvinna ·
12 okt, 2011
Juli11..precis som dina skulle jag vilja ha..skitsnygga..inte förstora eller försmå...helt perfeka !!

Juli11
Man ·
18 okt, 2011

ida2
Kvinna ·
03 mar, 2012

Juli11
Man ·
03 mar, 2012

ida2
Kvinna ·
04 mar, 2012
ser hp mer "fejk" ut än mp?
just nu har jag mp men jag tkr dom ser platta ut :(

Juli11
Man ·
04 mar, 2012
Inte nödvändigtvis. Spontant tycker jag nog att mp ser naturligare ut. Eller liksom små, naturliga medan HP kan se större, naturliga ut.
Du får ex mer skidbacke med HP än MP. Det blir lite mer "hylla" liksom :-D Upplever du mp som platta tycker jag absolut du ska ta HP

Juli11
Man ·
04 mar, 2012
Inte nödvändigtvis. Spontant tycker jag nog att mp ser naturligare ut. Eller liksom små, naturliga medan HP kan se större, naturliga ut.
Du får ex mer skidbacke med HP än MP. Det blir lite mer "hylla" liksom :-D Upplever du mp som platta tycker jag absolut du ska ta HP
jag bytte från perthese till allergan. jag har 495cc nu oc hde har nästan samma mått som 590cc i mentor, ändå skiljer det 100cc. sen r måtten större p allergan än perthese. de va en anledning jag valde allergan för ville få plats med mer cc :)
de är nog olika, vissapå slitz tycker jag inte ha såstora bröst, kanske runt 400cc, o vissa har större. har inte tittat så mkt på slitztjejer så vet inte riktigt hur deras bröst ser ut :P men de brukar se större ut på bild än vad de egentligen är. men från 400-600cc har nog de flesta