Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
JUSTDOIT

JUSTDOIT

Kvinna ·

Hur mycket skiljer sig 450 till 400?

Bröstförstoring

Jag är liten i kroppen men väldigt kurvig..har valt 400 cc men börjar vela om jag ska ta mer? (Har stor rumpa,höfter osv..) Vill ju få en ÄNNU mer kvinnlig kropp, stora tuttar.. dock inte ute efter ett par bomber men liksom större än normalt. Har idag än fyllig A Kupa så inte så mycket innann.. Vad tror ni?

4

Sortera efter

PowerS

PowerS

Kvinna ·

du kan nock ta mer ;-)

Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

skulle ha tagit 500 om jag var du :)

då får du ca: F kupa :)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Hur lång är du o vad väger du? Du kommer inte få stora bröst med 400cc. Utan mer lagombröst som lätt försvinner i kläder. Jag är 168 o har inga former, väldigt rak o smal i kroppen, så 400cc ser slrre ut på mig än på dig som har former. O mina kändes alldeles för små o jag har fått anstränga mig för att de ska se större ut. Nu har jag korrat o bytte till 495cc allergan som är mkt fastare. De är fylligare o lite större. Är iaf mer nöjd nu :) Så om du vill de ska synas du har stora bröst (inga groteska bomber) bör du gå upp mkt mer i cc. Om du nu inte är väldigt kort. För längd slukar mkt cc
Gilla
JUSTDOIT

JUSTDOIT

Kvinna ·

Jag är 162 cm så jag är väl ganska kort och väger mellan 53-55.
Jag tror nog att jag kommer lägga i mer nu! Har också hört att typ 50 cc går bort om man lägger bakom muskeln (vilket jag ska göra..). Det enda jag är rädd för är att se "stor ut".. någon som gjort bröst op som tycker att intrycket blir att man ser tjock ut? Typ armarna?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem