Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Hur ser 350 cc-400cc ut på en 156cm lång kvinna som väger 56 kg?

Bröstförstoring
Som rubriken:
Hur ser 350 cc-400cc ut på en 156cm lång kvinna som väger 56 kg? 
Jag är inne på att lägga in 350 cc, minst. Jag har testat att ha rispåsar i bhn som innehåller 3,5 dl vardera och får då ett bröstmått på typ närmare 90 cm. Jag har små bröst nu, fyller knappt upp en 70A. 
Vad tror ni? Kommer 350cc vara för stort? 
12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Spana in Victoriakliniken, där kan man söka på vikt, längd och storlek bland annat.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för tipset :-) kollade nu, men det fanns ingen i min size som hade exakt 350cc, bara en som hade typ 410cc. 

Gilla
Madd3

Madd3

Kvinna ·

Jag har lagt in 350cc, är lite längre. men kolla mina bilder :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja, framifrån ser det ju inte förstort ut :-) hur ser det ut i profil eller sned profil? 
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Tänk på att ta bort ca 50cc i ristestet om du ska lägga bakom. Så du kan börja på 300cc o testa dig uppåt. Men mitt tips är att våga testa större än du först tänkt dig o gå med de mkt. För man är väldigt ovan i början o nästan allt känns stort om man inte haft bröst innan. Jag testade inget över 400cc för i mitt huvve va de gränsen. Så ångrade storleken rätt fort efter.
Gilla
Madd3

Madd3

Kvinna ·

Ja, du är bra bronsmedlem än, har mer bilder i silvergalleriet.. 
Du kan ju alltid söka på google på storlekar (cc) det gjorde jag :) 
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Malin88: Okej, så egentligen motsvarar 3,5 dl 400cc? Eller har jag förstått fel då? :-) 
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Kuttran: ah de stämmer. Ca 25-50cc försvinner vid bakom. Men de är så lite så de skulle inte synas ändå :) allra bäst är de o kika på måtten. Viktigast är de att få rätt bredd sen får man se vilken storlek som passar i den profil man vill ha :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja, sen är det ju det där med profil och bredd också. Tycker själva storleken är svårt nog. Men jag ska testa lite olika storlekar. Nu har jag ju vandrat runt i 3,5 dl och om det motsvarar 400cc så kanske jag ska ha det i beaktande :-) eftersom jag trivs i den storleken. 
Gilla
Minnie

Minnie

Kvinna ·

Hej Kuttran,

Tipsar oxå om Victoriakliniken (jättetrevlig och proffsig klinik). Jag opade mig där för 2 veckor sedan - hittills väldigt nöjd med storlek och resultat. Charles är väldigt estetiskt lagd och kommer ge dig råd om storlek. Jag förstår nu varför jag blev rekommenderad 320 cc trots att jag vid första konsultatione ville ha runt 200 cc bara! Viktigt att du tänker till om dina förväntningar kring klyfta och hur mycket det ska gå ut på sidorna - placering spelar ju oxå in samt biologiska förutsättningar.
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Jag är 160 cm lång  och väger 55 kg.. Hade tidigare 350 och var inte bekväm med den stl,alldeles för litet :( syntes inte i kläder alls.Idag har jag 550 och är nöjd med storleken,kan framhäva dem utan problem samt gömma dem i kläder om jag vill det ;)
Många tjejer här på POF tycker att de kunde tagit större efter op så känn dig för ordentligt med olika stl i i ristest..

Gilla
kaffemissbrukare

kaffemissbrukare

Kvinna ·

Jag är 148 cm lång och väger ca. 47 kilo. Har lagt in 400cc. Hade gärna lagt in lite till om kirurgen hade gått med på det ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem