Stephh
Kvinna ·
25 aug, 2019
Hur stor skillnad är det egentligen mellan 380 cc och 425cc?
BröstförstoringHej! Jag opererade mig för 10 dagar sedan hos la in 380 cc demi ergo. Jag fick frågan precis innan operation ifall jag va nöjd med 380 cc eller ifall jag inte ville gå upp en storlek (425 cc erg antar jag?) för det skulle också passa bra (vilket vi inte ens diskuterat riktigt.. då vi mest kolla 380 Demi eller 425 round som jag tyckte blev för stort.. Men inte den storleken i Demi då jag trott den va för stor för min kropp). Varför säger han det när jag är nervös och har smått panik och bara vill köra en höger, vänster från kliniken?! haha. Jag fattar att man gör det för att man kan ångra sig men jag blev lite - jaha men du tyckte ju dom här och att de kanske blir för stort med mer cc innan. Sen sa han ju att han tyckte 380 och att jag troligtvis skulle bli mer nöjd med det enligt mina önskemål, men jag blev ju då så fundersam och noja att jag skulle ångra mig att det var för litet senare. Jag valde tillslut 380 cc eftersom det var det vi kollat på gångerna innan. Svårt att säga än hur dom blir såklart eftersom dom är så högt upp osv, men till frågan.. NÅGON som går mellan dessa storlekar? Är ni nöjda? Ångrat er? För stora, för små? Jag har sätt så många olika bilder på 380 cc och det är verkligen sååå olika, på vissa tycker jag att dom ser stora ut men andra inte. Hoppas bara jag tog rätt beslut :)
Sortera efter
TyTy
Kvinna ·
27 aug, 2019