Sportygirl
Kvinna ·
30 dec, 2014
Hur stora implantat får man med 560 cc?
Hej,
Var på konsultation idag på Laser & Estetik hos Mattias Elmér som jag kan rekommendera, väldigt trevlig och jag fick verkligen svar på alla mina frågor. Fick prova olika storlekar i lugn och ro 🙂
Jag har 70 C nu och valde 560 cc, som jag tyckte såg bra ut men när vi tog 3D bild, såg 560 väldigt stort ut, vilken cup storlek kommer jag hamna på? Blir det G eller större? Tänker ha bakom muskeln.
Rädd att de blir för stort, är 163 cm och väger 55 kg
Lagt upp 3D bilden så ni kan se.
Gott nytt år 👍
Sortera efter

Vkac
Kvinna ·
30 dec, 2014

Sportygirl
Kvinna ·
30 dec, 2014
Tack så mycket, blev väldigt glad att höra det 😀 är så rädd att vakna upp efter operationen och se två stora fotbollar hahha

LittlemissDaisy
Kvinna ·
30 dec, 2014
Jag hade typ 70c innan nu efter 550 bakom muskeln har jag bhar i storlek 65g-j lite beoende på bhtyp.
Jag tkr mina är små, men det är drygt som fan att hitta bhar som passar.

Silicon dream
Man ·
30 dec, 2014

Sportygirl
Kvinna ·
30 dec, 2014
okej, lät stort men såg så fint ut så kommer nog ta det 🙂 Han sa 38000 kr sen bröstgaranti vid förstoring med implantat ( för kapselkontraktion och läckage) för 3500 kr för 3 år och sen kan man få en paket med sportbh för 500 kr. Ja, han sa det, att momsen höjs med 25 % så vet inte vad priserna hamnar på då 😐 men tror de kommer sänka om det blir så. Han sa blir nog inte så stora ändringar hoppas han.

Sportygirl
Kvinna ·
30 dec, 2014
Hjälp det lät stort, haha okej, har du tänkt förstora dem mer eller?
kan tänka mig att det är svårt att hitta bhar, måste man köpa på nätet då, har inte sätt så såna storlekar på hm?

Anonym användare
30 dec, 2014
Om du ska ha allergan så är det inte cc utan gram. 560gram motsvarar ca 600cc. Du kan kolla mina bilder, du och jag har ungefär lika stora bröst naturligt. Jag har 600cc. Använder oftast 65i på bhar, beställer det mesta från england. Finns hur mycket som helst att välja på om man köper från utlandet

Anonym användare
30 dec, 2014
Hjälp det lät stort, haha okej, har du tänkt förstora dem mer eller?
kan tänka mig att det är svårt att hitta bhar, måste man köpa på nätet då, har inte sätt så såna storlekar på hm?
Hm lindex och liknande kan du glömma med sillisar om du ska ha bhar som sitter rätt och ger tillräckligt med stöd.

Silicon dream
Man ·
30 dec, 2014

Sportygirl
Kvinna ·
30 dec, 2014
tin - Gud vilka fina bröst du har, hoppas att mina blir så där fina 🙂 är du nöjd med storleken? okej, då får man börja köpa på nätet sen. Kanske roligare, verkar finnas mycket finare än vad som finns i butiker.

Silicon dream
Man ·
30 dec, 2014

Sportygirl
Kvinna ·
30 dec, 2014
Han sa om jag bokade idag skulle det bli 38000 så vet inte vad de blir sen, men hoppas på att det inte blir för stor prisskillnad. Jag var riktigt nervös, hade med mig en block med frågor haha. han ba jaha varsågod hahaha 💡H an är riktigt duktig, jag blev lugn när jag börja prata med honom. Han är väldigt duktig och rolig också 🙂

Wirre
Kvinna ·
31 dec, 2014

Sportygirl
Kvinna ·
31 dec, 2014
Wirre - Vad fina dina bröst blev 👍😀 Okej, då borde jag hamna på I. Är du nöjd med storleken och att du valde bakom börstmuskeln? :)

Silicon dream
Man ·
31 dec, 2014

Wirre
Kvinna ·
31 dec, 2014
Wirre - Vad fina dina bröst blev 👍😀 Okej, då borde jag hamna på I. Är du nöjd med storleken och att du valde bakom börstmuskeln? :)

Sportygirl
Kvinna ·
31 dec, 2014
Silicon dream - exakt haha 💋 man kanske kan köra lite mindre träning för bröst, göra enkla övningar. Lycka till med ditt mål :) Håller tummarna att 2015 blir året alla dina önskningar blir sanna 🙂

Midnattsfrost
Kvinna ·
31 dec, 2014

Lumiess
Kvinna ·
01 jan, 2015

feliicia
Kvinna ·
01 jan, 2015