leimonen
Kvinna ·
Hur stora ska man välja , 225cc
Hej
Jag har varit på konsultation och kirurgen kom fram till att jag skulle lägga in 225 cc bakom muskeln, jag har knappt några bröst själv har en liten A kupa, undrar om det blir för litet, jag vill ha naturligt stora bröst helst en C kupa. Är det någon som lagt in så mycket eller behövs det mer för att komma upp i en C kupa?
Sortera efter

leimonen
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Anonym användare
jag är mkt mindre än er... 150cm 41,5 kg.. och jag funderar på att lägga in 325hp... känns som om ddet kommer bli gigantiskt på mig efter att ha läst vad ni skrivit.. har dock 13 cm i bröstbredd.. bilder finns på min sida. från konsultationsbilderna så tycker jag dock inte att 325cc ser gigantic ut... vad tycker ni?

leimonen
Kvinna ·
jag är mkt mindre än er... 150cm 41,5 kg.. och jag funderar på att lägga in 325hp... känns som om ddet kommer bli gigantiskt på mig efter att ha läst vad ni skrivit.. har dock 13 cm i bröstbredd.. bilder finns på min sida. från konsultationsbilderna så tycker jag dock inte att 325cc ser gigantic ut... vad tycker ni?

Omegastar
Kvinna ·
Jag har också svårt att bestämma mig. Jag har en rätt "bred" bröstkorg, och mina bröst är i samma storlek som en 70A-BH men min omform är 75-80 så de BH:arna är såklart för stora i sin A-kupa då idealt tydligen säger att är man bredare så ska brösten också vara större :(
Men jag vill ha naturliga större bröst som gör min kropp mer "propotionelig, och tror det krävs åtminstone stor B-liten C för att det ska se så ut enligt mig. När jag var på 1:a konsulation fick jag rekom. att ta 345 cc i båda, och jag googlade på det och blev lite skrämd för tyckte de såg stort ut. Men det är ju så olika! Ska på en andra konsulation på annan klinik nu, får se om de säger annorlunda och så kan man diskutera fram nåt. Jättesvårt är det men hellre mindre än för stora, att bara kunna ha en BH och en "klyfta" skulle kännas lyxigt!

Lillan94
Kvinna ·