Roos
Kvinna ·
Hur stort blir egentligen 400cc?
Och så var det bara 10 dagar kvar till operationen..
På konsultationen kom vi fram till 400cc hög profil bakom muskeln.
Jag skulle egentligen vilja ha i mer men jag har så galet liten bröstkorg och även de implantaten kommer gå ut på sidan.
Hade även en konversation med Örjan efter konsultationen också där han sa att mer skulle definitivt inte bli bra. Så säger alla andra också (de jag känner som gjort förstoring) så jag litar på det!
Men hur stort blir egentligen 400cc i bh ungefär om man har väldigt lite egen vävnad?
Sortera efter

Mymlan
Kvinna ·

citadellboobisar
Kvinna ·
men varför väljer du inte up i stället då?

citadellboobisar
Kvinna ·
men varför väljer du inte up i stället då?

Plastikfreak
Kvinna ·
jag har också liten bröstkorg och jag ska lägga in 375cc hp delvis bakom muskeln, jag har funderat på 400 också så jag kommer att kunna välja mellan 375 eller 400 på operationsdagen :) men om du vill ha större kan du väl gå upp i storlek och byta till ultra high profile? då är väl implantaten inte lika breda? :)

loopi
Kvinna ·
Jag har lite bredare bröstkorg även om jag är smal och behöver gå upp till 445g för att fylla ut den, annars skulle det inte se klokt ut. Läkarn sa att jag kommer antagligen på en 80C/D (mest troligt D). Har 75a/80a i dagsläget och då fyller jag inte ens ut den helt :P

Bo.obi
Kvinna ·
Jag har 440 cc perthese hög profil, lite egen vävnad kika på mina bilder så ser du, "försvinner" även en del cc när man lägger bakom så det blir inte stort! Lagom, som tjejerna skriver, man kan dölja och fram häva!

Roos
Kvinna ·
citadellboobisar: Jag frågade på min konsultation men min kirurg sa att ultra high inte skulle se klokt ut på mig, så jag litar på honom!

LipziL
Man ·
Jag har precis det...400 cc HP. Jag har 65 G/H alt. 70 F/G
Kika på mina bilder.. det är absolut inte små bröst, perfekta enl. mig
De kan framhävas, men även döljas.