Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
barbiesun

barbiesun

Kvinna ·

Hvem gjør større enn 900cc i Sverige?

Bröstförstoring

Hei, jeg er norsk så dere får si fra hvis dere ikke forstår hva jeg skriver :). Jeg har nå 900cc, silikonimplantater, og er veldig fornøyd med dem, men jeg er blitt storleksblind og vil ha dem større. Ingen klinikker i Norge vil gjøre større enn 900cc, så jeg må reise til Sverige. Hvem i Sverige gjør store implantater og hvem vil dere anbefale?

18

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Skulle tro att den enda skulle va Dr. Oya på Starndkliniken :) Hon är superduktig och jag gillar henne skarpt. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

he he, jeg er norsk så skjønner hva du skriver :o) kult med flere norsker her. He he. men det andre vet jeg desverre ikke. 800 er jo relativt mye, og det er vel en grunn til at dem ikke vil operere inn mer?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

har du bilde av dem?

Gilla
DiamondGirl

DiamondGirl

Kvinna ·

Jag skulle nog inte tro att Dr. Oya gör så mycket större än 800 cc faktiskt, hon brukar göra större storlekar men hon är samtidigt mån om ett bra resultat, och eftersom du redan har så stora kanske hon inte kan göra så mycket för dig..Men värt ett försök att fråga! =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Citadell har tidigare gjort över 1000cc, ring runt till de stora klinikerna & hör skulle jag säga.

Gilla
barbiesun

barbiesun

Kvinna ·

Takk, jeg skal sjekke Citadell og Dr.Oya! Jeg håper på 1300-1500cc. Jeg leste nettopp om Linse Kessler fra Danmark som har 2000ml, hun fikk dem gjort i Sverige, noen som vet hvilken klinikk?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

altså jeg må bare si det. det er rett og slett ekkelt :o/ 2000 :(

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

http://www.google.se/imgres?imgurl=http://livjakobsson.blogg.se/images/2010/tuttar_96434747.jpg&imgrefurl=http://livjakobsson.blogg.se/2010/july/silikon-tuttar.html&usg=__9hRbIyOXjk0buWpHGX-UDLJDY0I=&h=313&w=337&sz=26&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=WZYSCPq37QZdLM:&tbnh=148&tbnw=159&ei=0GFSTbL5BpSDswbL6ojhBg&prev=/images%3Fq%3Dsilikon%26hl%3Dsv%26biw%3D1531%26bih%3D646%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=413&oei=0GFSTbL5BpSDswbL6ojhBg&esq=1&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:13,s:0&tx=99&ty=90

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Anonym användare

Anonym användare

Fy fan.... Alltså oj va stooooooora... 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

nårr man vil ha 1500-2000, då ar dte inget och tveka på at det har gått til huvudet på en. det ar ju inte tuttar uten ballongar💋

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Anonym användare

Anonym användare

HAr du gjort dem till 1300cc nu?
Blev du nøjd?
Ær det stopp nu eller fubnderar du på æn større?
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Julklapp skrev:

nårr man vil ha 1500-2000, då ar dte inget och tveka på at det har gått til huvudet på en. det ar ju inte tuttar uten ballongar💋

Jag ska ha 1500cc uhp! Men jag tror att det bara är citadell som är villiga att göra över 1700cc men jag har för mig att det var någon tjej som gjort sina 2200cc hos dom! Räcker det med 1500cc så kan kanske Gunnar Kratz på plastikakdemin tänka sig att göra dom!
Gilla
lunsan

lunsan

Kvinna ·

My god över 1000 cc hur ser de ut? Fashinerande ! Jag tycker stora är snyggt men så stora har ja aldrig sett! Är de inte ivägen? Man kanske inte kan sova på magen ?
Gilla
lunsan

lunsan

Kvinna ·

Gjorde inte Volvo 240 ? Så stora här på forumet ? Pm henne ?
Gilla
lunsan

lunsan

Kvinna ·

Volvo 242 heter hon.
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Hon gjorde 1300cc uhp
Gilla
Neglerogmeloner

Neglerogmeloner

Man ·

Hvordan går det med de siste implantatene Barbiesun, stopper du på 1300cc? Eller går du større?
Gilla
taxöron

taxöron

Kvinna ·

Vilka balonger du ska ha Barbiesun 😀. Jag ska göra et lyft och lägga i 400 resp 375 cc i mina. Har 4 kidz så det behövs verkligen. Har totalt uttömda 65 D/E. Efter op kommer jag förhppningsvis upp till fylliga 65G. Ska ha high profile, vanliga inte anatomiska då jag har bra lut på mina bobs och vill ha en hylla 👍.  Jag ska operera mig på addoc plastik i Linköping. Kanske de är villiga att lägga i så mycket.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem