Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
madeleines profilbild

madeleines

Kvinna ·

22 jun, 2010

Idag bytte jag från mp 420 till TSX 700 =)

Bröstförstoring

idag åkte jag till victoriakliniken redan vid halv 6. skulle vara där kl 7 på morgonen. jag skulle ha varit den sista person som skulle opereras, men eftersom jag ville åka hem idag så vart jag den första som skulle göra brösten. jag bytte ut mina mellan profil på 420 CC till extra hög 700 CC. idag började jag vela om jag kanske skulle ta lite mindre, men är så nöjd med mitt val. dom är kanon fina =). blev hämtat kl 7 på kvällen så nu sitter jag hemma. visat sambon brösten och han tyckte det vart fint. idag har jag bara tagit och sovit ifatt alla timmar jag inte har hunnit med förut. så skönt.

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

23 jun, 2010

Kul att du är nöjd 🙂 Har du inte ont? Dela gärna med dig av bilder! Om 1 vecka är jag på konsult i Malmö!!

Gilla
via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

23 jun, 2010

Vad skönt att höra att den känns bra! Måste bara säga att jag é sååå nyfiken på o se hur de ser ut, måste ju vara kanonfina 👍

Vad har du för coh på de nya o plasering?

Lycka till mé läkningen nu också. 😉

Gilla
limesnake profilbild

limesnake

Kvinna ·

23 jun, 2010

Jag e lika nyfiken här som på andra forumet!;)

Gilla
madeleines profilbild

madeleines

Kvinna ·

23 jun, 2010

via_dolorosa skrev:

Vad skönt att höra att den känns bra! Måste bara säga att jag é sååå nyfiken på o se hur de ser ut, måste ju vara kanonfina 👍

jag har coh III igen tror jag. frågade förut om dom körde med hårdare implantat och då fick jag som svar att dom bara kör med coh III. så jag tor jag har det denna gång oxå =). jag har bakom musklen. nu har svullnaden kommit, men inte ont alls. känns knappt som om att jag gjort en omoperation.

Gilla
madeleines profilbild

madeleines

Kvinna ·

23 jun, 2010

Noovish skrev:

Kul att du är nöjd 🙂 Har du inte ont? Dela gärna med dig av bilder! Om 1 vecka är jag på konsult i Malmö!!

jag har haft riktigt tur för ingen smärta här 😀. bara lite under brösten i ärren. tror att det beror på att den var min andra operation. kunde köra bil idag och på fredag ska jag börja jobba igen. nu har svullnaden kommit så dom är stenhårda. ska fotta sen när jag fått duscha av sig all text på brösten. sambon får hjälpa mig. lycka till på din konsultation. kommer gå kanon

Gilla
 profilbild

Anonym användare

24 jun, 2010

oj vad nyfiken jag blev!!!  hoppas du lägger upp bilder. 😉

Gilla
via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

24 jun, 2010

madeleines skrev:

via_dolorosa skrev:

jag har coh III igen tror jag. frågade förut om dom körde med hårdare implantat och då fick jag som svar att dom bara kör med coh III. så jag tor jag har det denna gång oxå =). jag har bakom musklen. nu har svullnaden kommit, men inte ont alls. känns knappt som om att jag gjort en omoperation.

Oki så intressant! Spännande o se vad du tycker om resultatet när de börjar visa sig! Skönt att det känns bättre denna gång, tror dock en om opp är mindre jobbig som tur är. 😉 Ta det bara lungt mé dina nya vänner så du inte överanstränger dig. Lätt o göra det när man inte har ont. 😎

Gilla
madeleines profilbild

madeleines

Kvinna ·

26 jun, 2010

Jag började jobba igår och det gick bra. Lite ont i stygnen bara men jag sitter mest still så det är lugnt. Tar bara alvedon nu och det funkar kanon. Är så nöjd med resultatet. Nu är dom stora och perfekta =)
Gilla
via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

27 jun, 2010

madeleines skrev:
Jag började jobba igår och det gick bra. Lite ont i stygnen bara men jag sitter mest still så det är lugnt. Tar bara alvedon nu och det funkar kanon. Är så nöjd med resultatet. Nu är dom stora och perfekta =)

Får man ta Alvedon??? Har för mig att man inte får äta det, bättre mé panodil...

Gilla
 profilbild

Anonym användare

27 jun, 2010

Panodil och Alvedon är i stort sett samma sak. Aktiva substansen är Paracetamol. även Curadon är samma sak & är helt okej vid op. Iprens & Ibumetins aktiva substans är Ibuprofen och rekommenderas oftast inte tätt inpå op om man ska vara petig. Sen finns det smärtstillande med Acetylsalicylsyra, ex. Albyl, magnecyl, treo etc som är blodförtunnande & inte heller rekommenderas.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem