Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bröstlisa

Bröstlisa

Kvinna ·

Imorgon 24/2 blir det nya bröst för mig...Nervös

Bröstförstoring

fy fan va nervös jag är för  narkosen,smärtan och om dem blir bra....

22

Sortera efter

Elin418

Elin418

Kvinna ·

Du är inte ensam nästa vecka är det min tur... Går runt med typ ont i magen för jag är så nervös Men man för försöka tänka positivt :)
Gilla
Missmermaid

Missmermaid

Kvinna ·

Precis samma här, min tur är på torsdag :S Mycket tankar!!! Vad har jag gett mig in på?!?!? Hämtade värktabletterna idag. Äh! Det här går nog jätte bra! Och så lyckliga vi kommer att vara när det är över!! :D Stort lycka till!!!!! :D
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Mina är 11 dagar. Var oxå super nervös innan. Helt i onödan. Har knappt haft ont alls. Det enda obehagliga är när man tar av bh-n o ska duscha då de känns as tunga och att man tappa dem i golvet! Ha ha ha
Gilla
Missmermaid

Missmermaid

Kvinna ·

Hahaha! Tappa i golvet :D
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Missmermaid skrev:
Hahaha! Tappa i golvet :D
Undra när man vänjer sig vid att dem väger nuförtiden.... Lycka till tjejer !
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Ska med opa mig imrn, andra gången för mig :)
Gilla
Superc

Superc

Kvinna ·

Tjejer, tjejer.. Jag var LIVRÄDD för narkosen! Jag var även livrädd för allt annat som man får för sig innan sin op (vilket är normalt ofc), men just narkosen hinner ni inte reflektera över, tro mig. Det var mer skönt, haha. På mig stack de in kanylen och efter några sekunder somnade jag utan att ens märka det och sen var jag helt plötsligt på uppvaket och bara "va? är jag klar?" det känns som 1 sek.

Jag hade tur och fick en helt smärtfri tid efter operationen (förutom att det stramade, men inget som var obehgaligt) och jag önskar verkligen er alla detsamma! Hur som helst så är det hanterbart och ni kommer klara det galant :) kan dock hålla med Tuttlös 2014 om att det är obehagligt att ta av läk-bh:n första gången då de känns så tugnt, konstigt och som hon skriver "känns som att man ska tappa de i golvet" haha! :D
Gilla
Bröstlisa

Bröstlisa

Kvinna ·

Var opar du dig??
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Angel14 skrev:
Varför så snabbt efter? Tuve igen ? Fullt pris igen ?
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Tuttlös 2014 skrev:
Angel14 skrev:
Inte nöjd med perthese , tycker dom e för mjuka . Ja hos Tuve .. Nej inte fullt pris!! Betalar 18.000
Gilla
therese88

therese88

Kvinna ·

Måste ju vara riktigt nice med mjuka implantat!! Det är precis det jag söker ju!

Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

therese88 skrev:

Måste ju vara riktigt nice med mjuka implantat!! Det är precis det jag söker ju!

Tur alla har olika smak.. Mina perthese ser tråkiga ut vill ha mer fyllda implantat
Gilla
Superc

Superc

Kvinna ·

therese88 skrev:

Jag har mentor coh1 och nu efter snart 1 månad är det redan jättemjuka :) 
Gilla
elisaan

elisaan

Kvinna ·

Superc skrev:

Tjejer, tjejer.. Jag var LIVRÄDD för narkosen! Jag var även livrädd för allt annat som man får för sig innan sin op (vilket är normalt ofc), men just narkosen hinner ni inte reflektera över, tro mig. Det var mer skönt, haha. På mig stack de in kanylen och efter några sekunder somnade jag utan att ens märka det och sen var jag helt plötsligt på uppvaket och bara "va? är jag klar?" det känns som 1 sek.

Jag hade tur och fick en helt smärtfri tid efter operationen (förutom att det stramade, men inget som var obehgaligt) och jag önskar verkligen er alla detsamma! Hur som helst så är det hanterbart och ni kommer klara det galant :) kan dock hålla med Tuttlös 2014 om att det är obehagligt att ta av läk-bh:n första gången då de känns så tugnt, konstigt och som hon skriver "känns som att man ska tappa de i golvet" haha! :D
Detta passade perfekt in på min upplevelse. Nu va de ju ganska nyss operationen var så ska vell inte va för kaxig än. Haha men än sålänge ingen direkt smärta, utan det stramar mest och känns spänt. Haha ser fram emot duschen!! Vad kul. Och just de narkosen - när man såg britsen och rummet. Fy fan va rädd jag blev... fivk massa äckliga bilder i huvudet från operationer man sett på tv i såna rum. Men, som tur är va personalen underbar. Och medicinerna! Så skön man blev, ett litet tag innan man somnada.. Inget att oroa sig över i slutändan :)
Gilla
Superc

Superc

Kvinna ·

elisaan skrev:
Superc skrev:

Detta passade perfekt in på min upplevelse. Nu va de ju ganska nyss operationen var så ska vell inte va för kaxig än. Haha men än sålänge ingen direkt smärta, utan det stramar mest och känns spänt. Haha ser fram emot duschen!! Vad kul. Och just de narkosen - när man såg britsen och rummet. Fy fan va rädd jag blev... fivk massa äckliga bilder i huvudet från operationer man sett på tv i såna rum. Men, som tur är va personalen underbar. Och medicinerna! Så skön man blev, ett litet tag innan man somnada.. Inget att oroa sig över i slutändan :)

Åh, hoppas att det fortsätter så! :D jag fick också panik när jag kom in i operationssalen! Fick panikkänslor och ville springa därifrån typ, haha. Fy! Men jag vart så väl omhändetagen så det försvann fort, skönt att du upplevde detsamma :)
Gilla
flashieangel

flashieangel

Kvinna ·

Åh va spännande...

Undrar om du redan är opad eller väntar med spänning ;)

Jag ska läggas på operationsbordet den 18 Mars...har inte hunnit bli nervös

ännu...men de kommer nog...

Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Undra hur länge de känns tunga utan läk bh-n ?
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Angel14 skrev:
Tuttlös 2014 skrev:
Angel14 skrev:
Inte nöjd med perthese , tycker dom e för mjuka . Ja hos Tuve .. Nej inte fullt pris!! Betalar 18.000
Hoppas du blir nöjd denna gången ! Kram & lycka till !
Gilla
Superc

Superc

Kvinna ·

Tuttlös 2014 skrev:
Undra hur länge de känns tunga utan läk bh-n ?

Jag tyckte det kändes tungt den första veckan bara :)
Gilla
Mijahen

Mijahen

Kvinna ·

Spännande , väntar på min i april. Lycka till :))
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem