Bröstlisa
Kvinna ·
Imorgon 24/2 blir det nya bröst för mig...Nervös
fy fan va nervös jag är för narkosen,smärtan och om dem blir bra....
Sortera efter

Elin418
Kvinna ·

Missmermaid
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Missmermaid
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Angel14
Kvinna ·

Superc
Kvinna ·
Tjejer, tjejer.. Jag var LIVRÄDD för narkosen! Jag var även livrädd för allt annat som man får för sig innan sin op (vilket är normalt ofc), men just narkosen hinner ni inte reflektera över, tro mig. Det var mer skönt, haha. På mig stack de in kanylen och efter några sekunder somnade jag utan att ens märka det och sen var jag helt plötsligt på uppvaket och bara "va? är jag klar?" det känns som 1 sek.

Bröstlisa
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Angel14
Kvinna ·

therese88
Kvinna ·
Måste ju vara riktigt nice med mjuka implantat!! Det är precis det jag söker ju!

Angel14
Kvinna ·
Måste ju vara riktigt nice med mjuka implantat!! Det är precis det jag söker ju!

Superc
Kvinna ·

elisaan
Kvinna ·
Tjejer, tjejer.. Jag var LIVRÄDD för narkosen! Jag var även livrädd för allt annat som man får för sig innan sin op (vilket är normalt ofc), men just narkosen hinner ni inte reflektera över, tro mig. Det var mer skönt, haha. På mig stack de in kanylen och efter några sekunder somnade jag utan att ens märka det och sen var jag helt plötsligt på uppvaket och bara "va? är jag klar?" det känns som 1 sek.

Superc
Kvinna ·

flashieangel
Kvinna ·
Åh va spännande...
Undrar om du redan är opad eller väntar med spänning ;)
Jag ska läggas på operationsbordet den 18 Mars...har inte hunnit bli nervös
ännu...men de kommer nog...

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Superc
Kvinna ·

Mijahen
Kvinna ·