Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Linda79 profilbild

Linda79

Kvinna ·

14 jan, 2014

Imorgon kl 12.00 är det min tur!!!!!!

Bröstförstoring

Imorgon ska jag vara på plats kl:12.00 hos plastikkirurgigruppen /Sthlm Känns nervöst då jag inte riktigt bestämt mig för strlk riktigt än. Vill ha ett slutresultat ungefär som 350cc Så jag velar mellan 375 o 400. Några tips?:) Ska ha textuerade , runda,hp,bakom. Jag hoppas hoppas hoppas att brösten blir bra, att ärren hamnar där dem ska o att man får ett bra, mellanrum mellan brösten, ingen motorväg osv. Sen är jag livrädd för att dem ska hamna för högt upp så att bröstvårtorna pekar neråt, har sett några :( Man ser så mkt fina bröst här inne så man får hålla tummarna

16

Sortera efter

lady bird

Kvinna ·

14 jan, 2014

Ett råd jag fick var att när jag känner mig nöjd med mina "rispåsar" då jag provat ut stl, då ska jag gå upp en stl i implantatet :) 

Lycka till
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

14 jan, 2014

Åh, lycka till!! Det kommer säkert gå hur bra som helst :)

Du kommer inte se någon skillnad på 375cc och 400cc - välj det som magkänslan säger
Gilla

Sandrupp

Kvinna ·

14 jan, 2014

Jag var jätterädd att få för stora bröst. Hade från början tänkt runt 300 cc. Väl på konsultation var det 350 eller 375 cc som passade mina mått bäst. Tyckte dessutom att hp var snyggare än mp+ på mig. De flesta här rekommenderar att man ska ta den större om man velar för att man snabbt vänjer sig och blir storleksblind. Trodde inte riktigt på dem... :P Men det skulle jag gjort! Jag tycker mina 350 cc blev bra, MEN det hade inte skadat med lite till. Med kläder på syns det knappt att jag opat mig och då hade jag inga bröst alls innan :P har jag tajt på mig synd det såklart, men äger inte så mycket tajta kläder. Får köpa nu när jag kan fylla ut dem ;)
Gilla

Linda79

Kvinna ·

14 jan, 2014

Tack allihopa!!!! Hmm det verkar som om de flesta väljer o rekommenderar att gå upp o det är väl ditåt det lutar, får se vad kirurgen tycker imorrn:))
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

14 jan, 2014

Lycka till i mårn
Gilla

Sandrupp

Kvinna ·

14 jan, 2014

Stort lycka till :) Det kommer bli bra oavsett om du väljer 375 eller 400 cc :) Imorn vid den här tiden har du nya schyssta bröst :)
Gilla

Linda79

Kvinna ·

15 jan, 2014

Tack igen tjejer:)) O nu sitter vi i bilen på väg in:)) Snart!!!!!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

15 jan, 2014

Gud va spännande :);)
Gilla

lady bird

Kvinna ·

15 jan, 2014

Hur gick det 🙂

Gilla

Sandrupp

Kvinna ·

15 jan, 2014

Hur har det gått? Vad blev det för storlek? :)
Gilla

Linda79

Kvinna ·

16 jan, 2014

Det har gått bra:)) Kirurgen valde 375 o smärtan är inte så farlig som jag trott, inte ännu i allafall. Bara att höger bröst gör mkt ondare då kirurgen såg nerven o den ligger då antagligen inklämd med små blödningar. Men har hittills bara ätit alvedon. Sen har jag oxå mått jätte illa o har äntligen efter två olika preparat som sprutats in har fått stopp på illamåendet, o fått äta en macka på 24 h:)) Har även fått sätta på bh , så det spänner lite extra men hon va osäker på strlk så dagpersonalen skylla titta på d imorrnbitti. Så nu ska man försöka sova sen är d frukost 6.30 Tack för omtanken
Gilla

Linda79

Kvinna ·

16 jan, 2014

Har även kastat in en bild efter op:)
Gilla

Sandrupp

Kvinna ·

16 jan, 2014

Va skönt att höra att det gått bra (trots illamående). Jag hade bh på mig när jag vaknade. Nu går jag topless på dagarna när jag är hemma (enligt kirurgens rek). Hoppas du känner dig nöjd med storleken?
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 jan, 2014

Sandrupp undra varför han rekomendera att du skulle gå utan jag ska ha min bh 3-6 månader dygnet runt för de e ju bh-n som får dom på plats va jag har fattat de:):) kram
Gilla

Sandrupp

Kvinna ·

16 jan, 2014

Vonkan, jag har förstått det som att kirurgerna använder sig av olika tekniker. Alla som opereras av Örjan rekommenderas att gå topless efter en vecka och fram till återbesöket. Därefter får man oftast börja använda bygellös bh. Har nåt att göra med att han gör fickorna tajtare än andra kirurger och att den ska tänjas ut. Ska på återbesök på måndag, så får höra mer då vad de säger. Lycka till på ditt åb!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 jan, 2014

Ok va bra :) tack kommer med mer bilder:);)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem