Obej
Kvinna ·
Implantat 525cc demi
Min kirurg rekommenderade dessa. Är rädd att de ska bli för stora? Men har breda bröst 15 cm och ville ha fyllig men naturligt.. någon mer som har och kan säga hur det blev för er?
Sortera efter

Tjd7319
Kvinna ·
Följer!
Patrik rekommenderade också 525cc Demi profil på mig.
Men är också rädd, ifall att det skulle se för onaturligt ut.
Gilla

LisaLisa
Kvinna ·
Jag är också lång med bred bröstkorg och valde ergomix 475. Var rädd det skulle bli fööör stort och så kändes det även den första tiden. Nu i efterhand hade jag lätt kunnat ta 525 istället. Dock var mitt utgångsläge en liten A kupa.
Gilla

Mariaa
Kvinna ·
Jag ska oxå göra 525 motiva ergonomix demi hos Patrik. ??
Gilla

Mulle1983
Kvinna ·
I have a broad breast as well and was told that it requires a certain size of implant. I was afraid of this to begin with but the 3D pictures showet me that the large size actually fits my body. I will have 425 demi or 400 mini.. haven’t decided yet ?
Gilla

TyTy
Kvinna ·
Att välja profil är ju det man har mest ångest över, tycker jag iaf.
Men det låter på det du beskriver som att du skulle trivas med demi.
Mini tycker jag själv ger ett diskret resultat, absolut bröst, men naturligt. Känner man att man ändå vill ha lite mer "bröst för pengarna" och är rädd att mini blir för platt så är ju demi ett utmärkt val, motsvarar ungefär Mentors moderate plus profile, så kollar du på bilder här kan du söka fram även den modellen för att få ett hum.
Gilla