Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

16 jun, 2010

Implantat byte 600cc

Bröstförstoring

Hejsan alla glada tjejer!

Jag skall göra en omop i augusti och lägga in större implantat.
Jag är ca 167 lång och väger 56kg.
Just nu har jag 275cc i vänstra och 350 cc i högra .
Moderate Plus under muskel , snitt under bröstet och coshesive I

Jag kan aldrig bestämma mig vilken storlek jag ska ta.
För jag vill ha stora bröst och att det skall se opererat ut, men jag vill
inte att det skall bli ''groteskt''.

Tidigare funderade jag på 450v / 550höger HighProfile coshesive II

Men jag har läst på flera ställen att man skall lägga in minst 150cc till för att det skall bli en märkbar skillnad.

Nu är jag mer inne på 500cc i vänster och 600cc i höger High Profile cosh II

Skulle det passa min kropp ? (jag vet att det är svårt att svara på det)

Kram!

Sortera efter

Kdan profilbild

Kdan

Kvinna ·

16 jun, 2010

Vi är lika kroppsmässigt och jag har 650cc, nu efter vill jag har mer! Men det är det största dem la in första gång på min klinik + tror inte det hade fått plats mer imed jag hade A innan. Och det är inte för jag har blivit storleksblind både min kille och min mamma säger att dem är glada att jag inte valde så stora, men det var ju stora jag var ute efter :P Men hade jag vatt du hade jag tagit 750-800cc. Nu hoppas jag på att mina blir större då muskeln släpper och svullnaden lägger sig, jag har bilder om du går till min profil.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

16 jun, 2010

Jag kan erkänna att jag blivit ganska storleksblind. :P

I början tyckte jag mina bröst var ganska bra storlek men ju längre tid det går ju mindre blir dom (känns det som iallafall)

750-800 låter ju såå stort och jag vet inte om min kirurg går med på det , men jag vill verkligen inte göra en till op och lägga in för lite igen.

Vet inte om jag kan se dina bilder än, har varit medlem på plastikkirurgiforum ganska länge men jag är ny här.

Jag ser att du lagt in coh II , hur känns dom? iofs är det tidigt att säga hur mjuka dom blir. Men jag funderar på att byta för

coshive I  som jag har känns lite för mjuka och ''guppiga'' ibland.

Gilla
Kdan profilbild

Kdan

Kvinna ·

16 jun, 2010

Men man kan vell fortfarande prova med implantat i en större bh på konsultation även om man redan har bröst? Så kan du ju testa med olika storlekar.

Än så länge än mina för hårda, har börjat mjukna på ovansidan men undersidan har jag ingen känsel i än och är hård. Mycket ska ju hända med både utseéndet och formen så kan inte svara med något bra svar på den frågan. ÄN :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

16 jun, 2010

Lättare att lägga fram implantaten på bordet, din nuvarande storlek bredvid ett antal större implantat där du kan känna & välja utan att veta deras exakta mängd. Då stirrar man sig inte blind på siffrorna. Vill du få en synlig storleksökning & inte bara lite mer fyllnad tycker jag att du är på helt rätt spår med 600cc, 100cc är 1 dl, och gör ingen större skillnad.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

16 jun, 2010

Jo jag skall prova implantat när jag skall på besök hos kirurgen igen.:)

Ja förstår det, jag har inte heller någon känsel på undersidan och det har gått snart 5 månader sedan jag opades.

Har du mentors implantat?

Gilla
 profilbild

Anonym användare

16 jun, 2010

HannibalLecter skrev:

Lättare att lägga fram implantaten på bordet, din nuvarande storlek bredvid ett antal större implantat där du kan känna & välja utan att veta deras exakta mängd. Då stirrar man sig inte blind på siffrorna. Vill du få en synlig storleksökning & inte bara lite mer fyllnad tycker jag att du är på helt rätt spår med 600cc, 100cc är 1 dl, och gör ingen större skillnad.

Smart idé, för man blir verkligen storleksblind och sifferblind :P

Jag är ju ute efter en visuell skillnad, att det verkligen skall synas att dom är större både med och utan kläder.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 jun, 2010

Nu har jag lagt upp 2 bilder så ni ser hur mina nuvarande ser ut.:)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

27 dec, 2010

när du gjorde operation 2, betalade du lika mycket som innan? jag op mig också på läkarhuset norr fast Jenny gjorde det på mig. jag funderar också på att lägga in mer :)
Gilla
Kia82 profilbild

Kia82

Kvinna ·

27 dec, 2010

Dyssa, jag måste bara säga att du har mina absoluta drömbröst och jag tror att jag skrev och frågade in någon annan tråd om det gick för sig att bilderna på dina bröst här i forumet följer med på min kommande konsultation. Dom är superläckra!👍

Gilla
Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

27 dec, 2010

Jag ska lägga in 600 den 10 januari:-) har 400. Harr kommit förbi den fasen att vara storleksblind och känner ibland att ja borde kanske minska i storlek tror det bara är en period i livet när man vill ha stora bröst men efter ett tag kommer man tröttna. Men kan hålla dig updaterad om vad för storlek de blir:-)
Gilla
 profilbild

Anonym användare

04 jan, 2011

Kia82 skrev:

Dyssa, jag måste bara säga att du har mina absoluta drömbröst och jag tror att jag skrev och frågade in någon annan tråd om det gick för sig att bilderna på dina bröst här i forumet följer med på min kommande konsultation. Dom är superläckra!👍

Hejsan Kia!

Vad glad jag blir att du tycker det, självklart får du det :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

04 jan, 2011

sannan skrev:
när du gjorde operation 2, betalade du lika mycket som innan? jag op mig också på läkarhuset norr fast Jenny gjorde det på mig. jag funderar också på att lägga in mer :)

Jag betalade 36000:- för op nr1 om jag inte minns helt fel betalade jag 22.000 för opnr2 :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

04 jan, 2011

Uniica skrev:
Jag ska lägga in 600 den 10 januari:-) har 400. Harr kommit förbi den fasen att vara storleksblind och känner ibland att ja borde kanske minska i storlek tror det bara är en period i livet när man vill ha stora bröst men efter ett tag kommer man tröttna. Men kan hålla dig updaterad om vad för storlek de blir:-)

Vad spännande , jaa håll mig gärna uppdaterad :) 

Gilla
 profilbild

Anonym användare

04 jan, 2011

Jag tror det kan bli jättesnyggt med 500cc i vänster och 600cc i höger till din längd och vikt. Kan tyvärr inte se bilder än hur dina bröst ser ut nu, men som det låter så tror jag det kan bli riktigt bra! Jag funderar på att ta 500cc HighProfile coshesive II, men som sagt man velar fram och tillbaka hela tiden :P
Gilla
 profilbild

Anonym användare

04 jan, 2011

Lift U Up skrev:
Jag tror det kan bli jättesnyggt med 500cc i vänster och 600cc i höger till din längd och vikt. Kan tyvärr inte se bilder än hur dina bröst ser ut nu, men som det låter så tror jag det kan bli riktigt bra! Jag funderar på att ta 500cc HighProfile coshesive II, men som sagt man velar fram och tillbaka hela tiden :P

Till din längd blir det nog jätte bra med 500cc :) Jag känner igen mig ang velandet. :P

Men nu har jag gjort 2 operationer så det får vänta ett bra tag tills nästa.:)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 feb, 2011

Vad stoppade du i för implantat? Runda elelr anatomiska? :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

09 feb, 2011

Jag har runda implantat.:)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

09 feb, 2011

Okej. Skrev till magnus om jag kunde byta till runda men han har inte svarat. En vecka har det gått nu..
Gilla
 profilbild

Anonym användare

09 feb, 2011

Dyssa : vart gjorde du dina och hur mkt stoppade du in?

Gilla
casso profilbild

casso

Kvinna ·

24 feb, 2011

Hej

JAg skall operera mig den 7 mars och jag velar mellan 650 CC hp och 600 cc HP. Vill inte ha för stora. Är 165 och väger 60 kg. HAr idag droppformade bakom muskeln 380 CC och tycker dessa är för små.

Jag kan inte se dina bilder du lagt ut men enligt alla komentarer verkar de vara jätte snygga.

Finns det någon möjlighet att jag kan få se någon bild på dig? Har sån beslutsångest :0(

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem