Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Ivan Letterfors tuttar 600cc *bild*

Bröstförstoring

Hej tjejer, Ville bara dela med mig en bild på mina 6 dagars boobs :-). Opererade mig 17/10 hos Ivan i jönköping och känner mig just nu väldigt nöjd med val av kirurg och klinik! Fantastisk känsla att ha bröst, nu väntar jag med spänning på slutresultatet :-)

13

Sortera efter

Snurris

Snurris

Kvinna ·

Ser väldigt lovande ut! Kommer bli kanon! Grattis :))
Gilla
Courtesy

Courtesy

Kvinna ·

Super! Grattis!! :)
Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Tack :-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ser fint ut, dom kommer bli snygga :) Ivan är duktig!

Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

tin skrev:

Ser fint ut, dom kommer bli snygga :) Ivan är duktig!

Ivan gör väldigt fina bröst så hoppas att de blir bra:)
Gilla
Petite

Petite

Kvinna ·

Shit vad bra det ser ut! Jag ska op:as av Ivan om 2 veckor!! :))
Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Petite skrev:
Shit vad bra det ser ut! Jag ska op:as av Ivan om 2 veckor!! :))
Hihi tack :-),de känns väldigt bra, händer mycket med tuttarna på en vecka! Ska på återbesök på onsdag, och se vad han säger :-).Jätte nöjd med Ivan som kirurg, håller tummarna att allt går bra för dig med operationen, du får uppdatera sen!
Gilla
Nelle31

Nelle31

Kvinna ·

Superfina bröst!! Grattis :) Jag ska operera mig av Ivan i Jönköping om 2,5 v. Hur upplevde du dygnet på KKAB? Underbart att få se så snygga bröst som han har gjort :-)
Gilla
Petite

Petite

Kvinna ·

Ja, det ska jag göra :) Känner du dig nöjd med storleksvalet, änsålänge?
Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Jag är jätte nöjd med storleken, var livrädd att det skulle bli för stort, men jag hade inte velat ha mindre nu när man vant sig:).
Gilla
Lindavallmo

Lindavallmo

Kvinna ·

Stort Grattis!!! Önska mig lycka till nu för på Fredag blir det min tur hos Ivan :D
Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Åh vad roligt :-)! Det kommer gå jättebra ska du se, längtar nästan tillbaka till min op dag :D var så spännande och mysigt på nåt konstigt sätt :-) gulliga sköterskor också, är du nervös?
Gilla
emelieee

emelieee

Kvinna ·

Jag kan tyvärr inte se bilderna än, men jag själv opereras hos Ivan den 19 november. Allt jag läser om honom är bara positivt o även allt i denna tråd. Känns skönt att veta att man valt en väldigt bra kirurg. Så nu är det knappt nån oro utan bara pepp på att få komma o göra dom =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem