Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Jag ska opereras på måndag och undrar om 330 cc går att dölja med kläde? Tacksam för alla tips :)

Bröstförstoring

Hej, Jag ska opereras på måndag och börjar bli riktigt nervös. Av olika anledningar så är det väldigt viktigt för mig att kunna dölja med kläder. Ni som har opererat er och har liknande storlek som jag valt. kan ni dölja med kläder? förstår att det är så olika med vikt och längd och så men är jättetacksam för alla svar och även tips hur jag kan dölja dom vid behov. Har valt 330 cc anatomiska, bakom, extra full projektion. Är 167 cm och vikt ca 62 kilo.. Står i beskrivningen också :).

15

Sortera efter

Saendra

Saendra

Kvinna ·

Jag har 350 och är mycket kortare och väger mindre än dig, inga problem alls för mig att dölja under kläder. Tycker knappt dom syns när jag har kläder
Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Du har en fantastisk dag framför dig! Jag har 345 framför och jag kan enkelt dölja mina bröst i de flesta kläder :) Det finns BHar som förminskar, lite större toppar samt halsdukar funkar också bra! Lycka till :D
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Å tack för svar! Vad skönt att höra :).
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Tack snälla sockerdricka för peppningen! Behövs nu så är strax innan op.. Börjar bli orolig för det mesta samtidigt som jag är så glad att det äntligen blir av :). Och tack för svar och för tipsen. Är så viktigt för mig att kunna det när det behövs.
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Sockerdricka. Dina ser väldigt fina ut! Så jag förstår att du är nöjd.
Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Tack vad glad jag blir!<3  Nervositet och oro känner nog de flesta inför operationen, men det kommer gå jättebra ska du se! Tänk att din dröm äntligen kommer gå i uppfyllelse, visst är det underbart, läskigt, overkligt och fantastiskt :D
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Åh tack <3, det är precis så som du skriver... Så känns det just nu :). Har velat det i 14 år men inte vågat ta steget och snart är dagen här, är så overkligt just nu.
Gilla
Dewdrop

Dewdrop

Kvinna ·

Jag håller med, det går bra att dölja. Jag har 400 och det gick bra att inte avslöja att jag var opererad. Svart och mörka färger funkar bra. Lite lösa men inte för pösiga kläder är också bra. Alltså inte supertajta men inte ett tält. :-)
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Tack snälla för svaret och för de bra tipsen. Då kan jag släppa den oron :).
Gilla
Susie78

Susie78

Kvinna ·

Jag hoppades att 275 cc gick att dölja ibland/i början men det måste ju funka då *LLL*
Gilla
Carrooo

Carrooo

Kvinna ·

Vi är nästan exakt lika stora du och jag! Jag har 360 cc och nu i början med sporttopp känns det nästan som innan då man hade vadderad bh! Inga problem att dölja, jag lovar!! Njut av din dag! Även om det är så nervöst att man mår illa!.. :-)
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Åh tack för ditt svar <3. Hjälper så mycket just nu och att vi har nästan lika stora. Skönt att höra :). Ja Så är det verkligen just nu, många tankar som snurrar i huvudet.
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Ni är guld värda som orkat ta er tid att svara <3
Gilla
Hedda

Hedda

Kvinna ·

Skulle du kunna tänka dig att lägga ut bilder efter op? Jag är mkt nyfiken på extra hög profil och hur den blir! :)
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Vad spännande för dig med planerade operationer. Jag tror jag kan göra det. Återkommer efter op :). Jag hade inget annat val då jag har både häng och urammade bröst efter amning så det var enda alternativet för att slippa göra ett lyft. Vilket jag helst inte vill :).
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem