Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Norrlandsbrutta

Norrlandsbrutta

Kvinna ·

Juni-bröst 2018

Bröstförstoring

Vill samla alla oss som ska operera sig i juni, men ni får gärna ansluta er ni som väntar operation senare i sommar eller ni som gjort nu i maj :-) Jag själv har min operation om mindre än två veckor, i början på juni. Börjar bli riktigt nervös! Men nästintill alla förberedelser är klara, så det är mest väntan kvar nu. Jag ska göra en förstoring med lyft. Vad ska ni göra för operation och när? Alt. vad har ni gjort för operation? Lycka till allihopa :-D

4

Sortera efter

Larisa87

Larisa87

Kvinna ·

Hej! Jag har inte gjord operationen ännu men jag har konsultation denne veckan. Är jätte taggad! Ska göra en bröstförstoring!
Gilla
Gemmi

Gemmi

Kvinna ·

Det finns ett inlägg om alla som ska opereras :) om du missat den. Men jag har optid den 5juni och va igår hos läkaren igen för jag började bli nervös över storleken. Kliniken tog väl hand om mig och lät mig prova igen men jag står fast vid det vi valt innan. Jag behövde bara bekräftelse innan hehe:) Vad har du förberett? Jag har inte förberett något alls. Inte ens köpt skrubben :(
Gilla
Norrlandsbrutta

Norrlandsbrutta

Kvinna ·

Gemmi skrev:

Det finns ett inlägg om alla som ska opereras :) om du missat den.

Men jag har optid den 5juni och va igår hos läkaren igen för jag började bli nervös över storleken.
Kliniken tog väl hand om mig och lät mig prova igen men jag står fast vid det vi valt innan. Jag behövde bara bekräftelse innan hehe:)

Vad har du förberett? Jag har inte förberett något alls. Inte ens köpt skrubben :(

Jag har försökt söka efter en tråd men ej hittat, vill du länka den här? :-) Jag är också lite nervös för storleken, ska mejla med min kirurg och bolla lite tankar tänkte jag. Mina förberedelser är väl mestadels att boka hotell, tåg, betala in operationen, förbereda hemma och ordna så man får hjälp av nära och kära med diverse saker :-) ska köpa descutan till veckan tänkte jag. Opererar mig också 5/6 :-D
Gilla
Gemmi

Gemmi

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring i Juni heter den :) https://plastikoperationsforum.se/forum/brost/brostforstoring/vi-som-ska-gora-brostforstoring-i-juni?page=3#new Åh va kul med en till på samma dag. Vi verkar vara ett par st som operation samma dag :) Får ta tummen ur röven och köpa det haha ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem