Banannie
Kvinna ·
Kan 825 cc se normalt ut?!
Jag ska om en månad byta implantat och sy in fickorna för att korrigera db och strutbröst. Jag har i dagsläget 475 cc i demi profil. De är inte alls stora (hade typ ingen egen vävnad alls innan samt tubulära/hypoplasi bröst). Ingen har märkt att npgot är annorlunda ens. När jag träffade min kirurg så kom vi fram till att jag behöver gå upp till 14 cm i bredd, byta till motiva round från ergonomixen, samt ta corse profil för att få den formen jag vill ha. När jag testade hur det ungefär kommer se ut såg det inte groteskt stort ut, men visst stort var det ju (här lagt upp bild från konsultation). Men nu börjar jag bli lite rädd att jag bara kommer vara två stora vandrande bröst. Hade en vän med mig Och hon så att det absolut inte såg groteskt stort ut utan passade min kropp. Så tror ni att 825 cc kan se normalt ut?
Sortera efter

annie91
Kvinna ·

Banannie
Kvinna ·

Banannie
Kvinna ·

Januari2011
Kvinna ·

Banannie
Kvinna ·
Banannie: Var inne och kollade på dina bilder från konsultationen hos Tuve. Jag tycker personligen att storleken passar dig, de passar i proportion till din kropp. Så "go for it". Lycka till!

Alexaandra
Kvinna ·

Banannie
Kvinna ·
Jag har lagt in bredare implantat än bröstbredd, jag har egentligen 12cm men har lagt in 14cm för att inte få ett stort mellanrum mellan brösten! Jag har 700cc och väger lite under 50kg. Så jag tror absolut inte att det kommer så groteskt ut på dig utan snarare tvärtom! Samt att Tuve vet vad han pratar om :D Lycka till!

Alexaandra
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·