Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sandra01

sandra01

Kvinna ·

Kan ej bestämma mellan 425 o 450cc...

Bröstförstoring

Har något häng på mina urammade c kupor. Skall göra förstoring på proforma o kan ej bestämma mig om jag ska ha 425 cc eller 450.. som jag fattar är 450 bara mer ut på bredden? Åh skulle vilja se hur de kommer bli.. får ångest av o inte veta när det är sån stor grej..

13

Sortera efter

Saendra

Saendra

Kvinna ·

Det kommer inte bli någon visuell skillnad mellan storlekarna. Finns guide här på sidan där du kan se exakta mått

Gilla
495cc

495cc

Kvinna ·

Det blir ingen skillnad så ta det större implantatet . Jag valde mellan 445 och 495... Det skiljde typ 0,5 cm i bredd bara ... Jag tog det större för jag ville ha ordentlig klyfta. Fick så jag teg hahaha!! Ta du det större så blir det bra !
Gilla
Bosse

Bosse

Kvinna ·

25cc kommer inte synas någon skillnad... Ta det som känns bäst för dig. Vad säger din läkare?  

Gilla
Brud2017

Brud2017

Kvinna ·

Såg att vi har samma kirurg!! Jag och kirurgen kom överens om att han kommer välja mellan 375-425cc nä det är daga för att se vad som blir bäst :)
Gilla
sandra01

sandra01

Kvinna ·

Vilken dag ska du dit då?:)
Gilla
sandra01

sandra01

Kvinna ·

Han säger att det ger mer bredd med 450.. men när jag provade kände jag mig "stor" med de..
Gilla
sandra01

sandra01

Kvinna ·

Han sa att dw ger mer bredd utanför mig..450 alltså..o ja kände mig stor i dem.. ä så rädd bara att ja ska bli som 2 vandrande meloner
Gilla
sandra01

sandra01

Kvinna ·

Hur menar du då? O vart finns den guiden? :)
Gilla
Brud2017

Brud2017

Kvinna ·

sandra01 skrev:
Vilken dag ska du dit då?:)
Jag var på konsultation igår och bokat op 2/6 :)
Gilla
Bosse

Bosse

Kvinna ·

sandra01 skrev:
Han säger att det ger mer bredd med 450.. men när jag provade kände jag mig "stor" med de..

Om du kände dig stor med något bredare implantat så ta det mindre då! Känn efter vad magkänslan säger :)

Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

sandra01 skrev:
Hur menar du då? O vart finns den guiden? :)

https://plastikoperationsforum.se/sida/brostimplantat, här. Gå in på mentor. Där kan du kolla de exakta måtten på imlantaten så ser du hur liten/stor skillnad de är på dem. 

Gilla
sandra01

sandra01

Kvinna ·

Ja magkänslan säger 425 men jag känner mig förvirrad. Har litet häng så funderar så på om 450 kan vara bättre pga det..:)
Gilla
sandra01

sandra01

Kvinna ·

Jaha! Tusen tack
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem