Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

28 nov, 2010

kan inte alla med 400cc kolla hit? :)

Bröstförstoring

Jag ska ju snart sopa mig och kommer lägga i 400cc under bröst muskeln.

Kan inte alla ni som har lagt i så mycket, skriva några rader här,

va ni tycker om era bröst?

Är själv ganska så liten, 160cm lång och väger ca 47 kilo.

Så är lite tveksam över storleken just för tillfället,

om de blir för stort eller bra!? :)

29

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

28 nov, 2010

jag har 390cc bakom men är 8 cm längre än dig o väger 6 kg mer. så de ser nog lite större ut på dig än mig :) men de är svårt o jämföra. hur stora bröst har du nu? de påverkar också, jag hade typ inga :) men jag är jättenöjd med brösten o storleken fast hade inte haft nåt emot o ha lite större. så de syndes lite mer i kläder. men till min kropp tycker jag de passar perfekt :)

Gilla

Uniica

Kvinna ·

28 nov, 2010

400 cc är stort men inte för stort. det är garanterat en c-d om inte mer. vad har du fõr utgångs läge idag?
Gilla

Uniica

Kvinna ·

28 nov, 2010

malin dina tuttar är nog snyggast här på forumet fan hade mina sätt ut sådär hade jag aldrig ens tänkt på att gå upp i storlek
Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 nov, 2010

Uniica skrev:
malin dina tuttar är nog snyggast här på forumet fan hade mina sätt ut sådär hade jag aldrig ens tänkt på att gå upp i storlek

tack så väldigt mkt :) jag tänker inte gå upp i storlek men om jag fick välja hade jag nog valt lite större :) fast de är även lagom som de är nu :) fast dina är väl större än mina? dina är ju med riktigt fina, skulle du gå upp i storlek?

Gilla

Uniica

Kvinna ·

28 nov, 2010

man kommer nog alltid vilja ha lite större hur mycket större man en gör. mina var som dina ibörjan men har gått upp en hel del i vikt och brösten har blivit större inte på något posetivt sätt haha. jag tycker mina bröst är stora och dom kommer inte bli mycket större utan mer fylla ut. yes det är en väldigt onödig op men har inget att förlora . kommer ångra mig om jag inte gör den och vill släppa alla bröst tankar för det är något som egentligen inte har någon betydelse.
Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 nov, 2010

Är nog så :) hoppas du blir nöjd o kan njuta av fina bröst när du fyllt ut dom :)
Gilla

Anonym användare

28 nov, 2010

Jag har 400cc och tycker inte det ser stort ut alls på mig. Passar till min kropp. Ta det som känns bäst för dig
Gilla

Uniica

Kvinna ·

29 nov, 2010

jag kan säga så här 400 cc kan kännas jätte litet i början men ta bild nu och om 1 år ...

mina blev dubbelt så stora efter 6 månader. och det var innan jag gick upp i viktt

Gilla

Anonym användare

29 nov, 2010

Jag har 425 och tycker de är för små....
Gilla

Anonym användare

29 nov, 2010

Socking: Va har du för profil? :o

Jag ska välja 425cc HP och vill verkligen inte ha för små tuttar :(

Gilla

Anonym användare

29 nov, 2010

Jag har lagt in 410, är 168 lång och väger 54 kg. Tycker att mina bröst är storleksmässigt bra. Kan dock i vissa kläder tycka att brsöten försvinner men det går ju alltid att klä sig i kläder som framhäver. Naken är de perfekta (kanske till o med lite stora) 😎 Ska dock tilläggas att jag endast hade 50 g i egen vävnad dvs platt som en pannkaka!!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

29 nov, 2010

Uniica: de låter väldigt bra det :) hoppas mina blir så mkt större sen. Fast de känns typ klara så sån tur har jag nog inte :) Dida: vi har precis samma mått o har lagt in typ lika mkt :) hade heler inga bröst innan. Känner precis som du. Att de försvinner i kläder men är stora i naket tillstånd :)
Gilla

Uniica

Kvinna ·

29 nov, 2010

Till Sofie; Du bör inte lyssna på folk som sitter och säger att deras egna känns små.. för det kan bli helt anorlunda på dig och du kan självfaktiskt uppleva dom stora.. Oftast blir man missnöjd med storleken om man inte har så bra självkänsla och att genomgå en stor operation kan man få fel uppfattningar om sig själv. När man är ung så vill man ha stora bröst och har helt fel ideal vinkel på hur man ser ut och hur man ska se ut.. kan säga själv att jag tyckte mina såg för små ut ibörjan man så fort mitt självförtronde ökade och jag blev mer nöjd med mig själv så kändes började brösten se större ut. Även om jag ska gå igenom en till operation så har det inget med att göra att jag tycker mina är jätte små.. utan som jag sa tidigare så vill jag har mer utfyllnad efter som dom har blivit så slappa och förlorat formen.

Jag tycker helt ärligt 400 - 450 cc är en perfekt storlek och man får knappast små bröst .. du får garanterat en D kupa.

Gilla

Uniica

Kvinna ·

29 nov, 2010

Som du säger... dom går att framhäva något extremt .. och i vissa kläder försvinner dom. 

Vilket är bra .. för i visa lägen vill man faktiskt dölja brösten.  Kan lägga in några kläd bilder .. så kan ni få se

Gilla

Fear

Kvinna ·

29 nov, 2010

Uniica skrev:

Till Sofie; Du bör inte lyssna på folk som sitter och säger att deras egna känns små.. för det kan bli helt anorlunda på dig och du kan självfaktiskt uppleva dom stora.. Oftast blir man missnöjd med storleken om man inte har så bra självkänsla och att genomgå en stor operation kan man få fel uppfattningar om sig själv. När man är ung så vill man ha stora bröst och har helt fel ideal vinkel på hur man ser ut och hur man ska se ut.. kan säga själv att jag tyckte mina såg för små ut ibörjan man så fort mitt självförtronde ökade och jag blev mer nöjd med mig själv så kändes började brösten se större ut. Även om jag ska gå igenom en till operation så har det inget med att göra att jag tycker mina är jätte små.. utan som jag sa tidigare så vill jag har mer utfyllnad efter som dom har blivit så slappa och förlorat formen.

Jag tycker helt ärligt 400 - 450 cc är en perfekt storlek och man får knappast små bröst .. du får garanterat en D kupa.

Om Sofie startar en tråd där hon frågar om hur andra upplever diverse storlekar så bör hon väl lyssna till både dem som tycker de blev för stort, lagom, eller för litet? Och självkänslan har inget att göra med om man blir nöjd med storleken eller inte. Jag skulle kunna sitta och lyssna på någon som upplever att 900 cc är för litet, men inte skulle jag trycka in så mycket själv bara därför. Man har väl en egen vilja och en egen hjärna att tänka med.

Smaken är som baken och vissa tycker helt enkelt att det är för stort, andra för litet. Tycker att Sofie bör ta till sig all form av information, men vad hon sedan bestämmer sig för är helt upp till henne :-) Hoppas det blir bra!

Gilla

Uniica

Kvinna ·

29 nov, 2010

Ja jo det är sant.. men dom flesta vet innerst inne att 400 cc inte är så litet.. och jag vet hur påverkad  man kan bli inför sitt val om många säger att 400 cc är för litet till en person som kanske kommer uppleva det alldeles för stort... det är som alla sa till mig att 400 cc kommer bli för stort för min kropp och jag absolut inte skulle ta det.. vilket jag gjorde och nej det var inte alls stort vilket gjorde mig besviken.

och jag förklarade mig lite dåligt .. och på fel sätt så man får ta det som man själv vill :P man är så olika som personer självklart kan man uppleva storleken liten efter som den sitter på sin egna kropp.

Gilla

Fear

Kvinna ·

29 nov, 2010

Jo man kan bli påverkad, det har du helt rätt i :-) Sedan blir man ju helt blind av att hänga här dagarna i ända, det vet jag att jag blev i alla fall. Man får försöka se till att inte bli helt insnöad!

Gilla

Uniica

Kvinna ·

29 nov, 2010

haha ja.. jag har redan planer på att efter min operation att aldrig komma tillbaka.. låter elakt älskar det här forumet men är rädd att bli påverkad och tycka att dom är för små igen!

Gilla

Fear

Kvinna ·

29 nov, 2010

Får jag fråga när du började vänja dig vid storleken?

Gilla

Fear

Kvinna ·

29 nov, 2010

(Ser att vi har samma storlek och ungefär samma längd/vikt, och jag tycker mina är på tok för stora :-( Men många säger ju att man vänjer sig)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem