Summer dress
Kvinna ·
Kan jag bära upp 400 cc?
Och kan man lägga in olika fasthet på implantaten?
2 veckor kvar till operation och storleksnojjan är som värst! Jag och Peter kom fram till 300/345 cc på konsultationen (pga olikstora bröst) med 128 mm bas. Men nu börjar jag undra, fegar jag? Tror ni att jag kan bära upp större?
Jag har breda axlar, nästan ingen midja och ganska smala höfter. Tycker jag ser enorm ut på bilden, men jag antar att rakt framifrån inte är ens mest smickrande vinkel. Däremot har jag mycket rumpa och ganska kraftiga armar och lår efter styrketräning och tungt arbete.
Är 160 cm lång och väger i dagsläget runt 50 kg.
Jag har kollat på perthese 380/410 men jag vet inte om det finns någon som lagt in så före mig?? Då skulle ena implantatet vara perthese line och andra perthese sensitive, alltså skilja i fasthet. Går det ens att göra så? Varför jag tänker just dessa implantat är för att de skulle korrigera en del av min storleksskillnad men fortfarande ha samma bas, alltså samma diameter. Min egen bröstbredd är 129 mm och implantaten 130.
Snälla tjejer hjälp mig!! Jag får inte tag på Peter via mailen. :/
Sortera efter

Anonym användare

Summer dress
Kvinna ·
Hur upplever du dina bröst när du har kläder på? Går det att dölja dom bra eller är det liksom uppenbart att du fixat dom?
Jag vill ju att folk ska reagera på att jag har grymma tuttar, men det ska ju gärna gå att åtminstone försöka inbilla dom att jag är född så. 💡
Till och med mina egna föräldrar och systrar som inte vet vad jag ska göra. haha.

Milia
Kvinna ·
För det första ser du superslank ut på bilden! Tror inte det finns nån vid sina sinnens fulla bruk här i världen som skulle kalla dig "enorm". Så sluta genast tänka så.
400 cc blir säkert bra! Låter knasigt att välja olika fasthet på implantaten men Peter vet ju vad han gör. Jag skulle gissa att fastheten skiljer sig åt väldigt lite, för det är ju ingen som vill ha ett mjukt bröst och en stenklump. Fortsätt maila honom. Tjatar man så svarar han till slut!

Summer dress
Kvinna ·

Anonym användare

Summer dress
Kvinna ·

Milia
Kvinna ·

Anonym användare

myplasticboobs
Kvinna ·
det bästa är att smsa Peter, han sa det att mobilen har han alltid med sig, men datorn har han inte plats med i fickan haha :)

myplasticboobs
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

Titsy
Kvinna ·

Summer dress
Kvinna ·
Gud vad glad jag är nu!
Fick precis (!!) mail ifrån Peter och han säger att han testar med 380/410 och skulle han under operationen märka att det inte kompenserar min storleksskillnad och att bröster ser olika stora ut så har han 300/345 i beredskap och kan lägga in dom istället.
Underbart! Nu känner jag mig bara glad och lättad och längtar efter att få det här gjort! Gud vad glad jag blev. haha.
Det skulle du absolut kunna göra :) Vi har precis samma stl på längd och vikt men ja har lite mindre bröst bredd och mindre egen vävnad..Men jag tycker de ser väldigt bra ut på mig ;)
Ja har tyvärr inge kännedom i dina implantat men de finns de säkert andra tjejor här somhar :)
Lycka till de kommer bli så bra så :)