Sevgili
Kvinna ·
Kan jag lägga in mer än 300cc?
Ska göra en bröstförstoring. Har varit på konsultation och har bokat tiden för operationen. Hon mätte mig, kom fram till vilket implantat som skulle passa bäst även med mina önskemål. För mig är nog formen på brösten det viktigaste, att de är runda och fina bollar. Hårda, men mjuka på samma gång. Och fina att titta på. Men vill oxå ha dom ganska stora. Vi bestämde oss för 300cc geléhallon (runda implantat), som ska sitta delvis bakom muskeln, högprofil. (Kan säga att jag har just nu en väldigt liten a-kupa, och jag är även väldigt kort och smal, men breda höfter och lite ”hull”) Därför tyckte hon inte att det skulle gå med större än så. Hon började prata om dolly parton etc etc. När jag kom hem har jag varit helt besatt, har bara läst och kollat bröst. Jag vill ju helst att dom ska bli perfekta nu på en gång, exakt som i bilden i mitt huvud. Vill inte behöva göra om dom senare, eller bli besviken över storleken efteråt. Då är ju pengarna som bortkastat. Grejen är att jag sett jätte mycket tjejer med samma kroppsbyggnad som mig (samma längd och vikt) och alla har lagt in implantat på minst 350cc men mest runt 400cc, och deras bröst resultat var ändå inte särskilt stora. Jag hade tänkt mig själv så, eller något större. Så nu är jag rädd att 300cc blir små minibollar bara, då jag tänker att jag vill ha ganska stora ändå, men som ända passar till min kropp enligt mig. Blir oxå fundersam över då läkaren säger att det inte går att göra större, då blir det dolly parton (typ JÄTTE stora och orealistiskA). Har själv inget emot att det syns att jag är opererad, däremot vill jag inte ha lika stor byst som henne. Men ärligt. 300cc, det blir väl inte så stort ? Kan jag inte iaf lägga in 350? Eller 400? Läkaren sa även att jag kommer landa på en bh-storlek 70 D, E och i vissa märken F. ? De känns inte så, mer som jag kommer få en B-kupa... Har gjort ristestet här hemma och 3 dl ris i varje kändes lite för lite för min smak. Hellre 4 dl ris. Fick inte äns testa ett sånt implantat på konsultationen :( Jag mår nästan dåligt nu och får ångest. Det känns som att jag kommer bli besviken :( Är nästan rädd för att äns fråga på kliniken om ett större implantat, känns hopplöst liksom.. Nån som varit i samma situation eller kan det här med bröst? Ringde iaf kliniken idag och har fått en tid imorgon för ett till besök. Ska berätta hur jag känner och fråga om det går att lägga in mer iaf
Sortera efter

lunsan
Kvinna ·

jenso
Kvinna ·

Therese87
Kvinna ·

Foreveryoung
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·