Rouge
Kvinna ·
Känsel tillbaka x100
Opererade mig för två veckor sedan och jag har fått tillbaka mycket av min känsel i brösten. Där jag har känsel igen har jag mycket mer känsel än innan. Allt som är emot huden gör ont, är som att det bränner i huden. Någon annan som har haft liknande? Går det över?
Sortera efter

Bluerose
Kvinna ·
Jag hade det på samma sätt och på mig har det blivit bättre. Jag har fortfarande mer känsel än innan men främst i bröstvårtorna och det är mycket bättre än det var för två veckor sedan.
Gilla

Lilltösa
Kvinna ·
Jag känner också på samma sätt, mer känsel än tidigare. Dock så tänkte jag att det delvis beror på att jag gått runt i spetsbh och även lite utan bh och det är jag ju absolut inte van vid. Mina bröst är vana vid en massa vaddering :-)
Gilla

trebarnsmamman
Kvinna ·
Lilltösa skrev:
Jag känner också på samma sätt, mer känsel än tidigare. Dock så tänkte jag att det delvis beror på att jag gått runt i spetsbh och även lite utan bh och det är jag ju absolut inte van vid. Mina bröst är vana vid en massa vaddering :-)
Gilla

Rouge
Kvinna ·
Vad skönt att det känns bättre för dig Bluerose! Hoppas att det blir bättre med tiden för oss andra också helt enkelt.
Gilla

Syster_Yster
Kvinna ·
Har er känsel kommit tillbaka eller blivit som innan? Är lite orolig för just det. Det verkar som att de flesta får tillbaka den inom några veckor
Gilla

Rouge
Kvinna ·
Min har inte kommit tillbaka överallt, har vissa fläckar där jag inte har känsel men det är också bara tre veckor sedan min operation. Där jag har fått känsel tillbaka är jag istället jättekänslig och öm. Det liksom bränner i huden.
Gilla

Syster_Yster
Kvinna ·
Usch, det låter obehagligt. Men förhoppningsvis känns det konstigt för att det håller på och läker. Hoppas att det känns bättre snart.
Gilla