Önska
Kvinna ·
23 maj, 2016
Kirurgen vill inte ge mig mer än 300 cc på implantaten.
BröstförstoringHej tjejer! Har i många år längtat efter en bröstoperation, men har varit lite för feg och känt att jag vill vara klar med barn innan jag fixar brösten :-) Nu när trean är över året har jag äntligen bokat in operation. Pirrigt, men nu har jag äntligen bestämt mig! Men, när jag var på konsultation ville min kirurg absolut inte lägga in mer än 300 på mig. Jag är ute efter ett väldigt naturligt resultat men är ändå livrädd att jag ska ha lagt över 40 000 kr på nånting som jag känner kunde gett mig en större förändring. Jag har väldigt små bröst idag, ca 100 cc i egen bröstvävnad. Och ca 11 cm i bröstbredd, så jag förstår ju att dom inte kan vara mycket större än 300. Men jag tänker iaf 350. Men han var så himla bestämd om att han absolut inte ville lägga in mer på mig. Har någon annan varit med om detta? Att dom är så bestämda? Jag vill ju gärna känna att jag bestämt själv och inte bara nöjer mig för att han inte tycker jag ska ha större ;-) Kanske blir det bra ändå, då jag är ganska nätt upptill och inte vill se ut som en Playboy-brud ;-)
Sortera efter
Brunett_24
Kvinna ·
23 maj, 2016
Saendra
Kvinna ·
23 maj, 2016
Gå till fler kirurger och kolla vad de säger.
Harleydavidson13
Kvinna ·
23 maj, 2016
Mammasbarn
Kvinna ·
23 maj, 2016
Anonym användare
23 maj, 2016
Emelie.A
Kvinna ·
24 maj, 2016
lill a
Kvinna ·
29 jun, 2016
Förlåt om jag kapar din tråd lite här men jag kan inte starta en egen tråd och jag har ungefär samma bröstbredd som du. Jag är 155 cm lång och väger ca 43-44kg. Min kirurg föreslog minst 275-295 cc först. Sedan skickade jag bilder på Diazdilya (på instagram) för det är ett önskat utseende och då tyckte han 325-350cc. Jag är rädd att det blir för stort och funderar nu på 300cc. Är det någon av er som har 300cc som kanske har liknande mått som mig? (plus minus 10 cm eller 10 kg). Jag har inga bröst alls i princip i dagsläget.
Tror ni 300cc blir för stort? Jag gjorde ristestet med vad som skulle motsvara 325cc och det kändes inte alls bra medan motsvarande 300cc kändes OK. Så svårt att bestämma! :(
Jag vill ju ha bröst men också kunna klä ner dem på jobbet.
HJÄÄÄÄLP MIIIIG :D
Asirnas
Kvinna ·
29 jun, 2016
Kolla med andra kirurger vad de säger.
Om du vill ha naturligt resultat ska du inte välja så mycket större.
Asirnas
Kvinna ·
29 jun, 2016
Fast har de inte ned att göra att som du säger att du har små bröst, vissa får ju lägga in flera gånger för att få önskad storlek då brösten måste töja sig för att få plats med mer?
Lät något knasigt med att brösten ska töja ut sig :P Men om du menar hyn så ja, då stämmer det. Anlendingen att vissa lägge rin flera gånger är för att hyn inte klarar att töjas ut för mycket på en gång.