Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jennaa
Kvinna ·
30 aug, 2013
Kirurgens bilder före och ett år efter!
Bröstförminskning för kvinnorVar på sista återbesöket idag och fick bilderna som kirurgen tog före operationen och idag, ett år och två månader senare!
Sortera efter
stjärnan82
Kvinna ·
30 aug, 2013
sikken skillnad :) super fint
Gilla
Trust
Kvinna ·
30 aug, 2013
Jättefint! Du ser väldigt mycket slankare ut också! Grattis!
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
30 aug, 2013
Wow va snyggt!!Stort grattis och värdefullt med dessa bilder då man inte ser bilder på just förminskning alltför ofta här på POF..
Gilla
puffen13
Kvinna ·
30 aug, 2013
Så jättesnyggt!! Kul att se före och efter, vilken skillnad. Grattis
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
30 aug, 2013
Jättefint! Grattis till ett så fint resultat! 👍
Gilla
Linnea65GG
Kvinna ·
01 sep, 2013
Snygga rattar! :D
Gilla
Draeneia
Kvinna ·
05 sep, 2013
Men oj vilken skillnad -- GRATTIS till det fina resultatet! Hela kroppen ser mer proportionerlig och lättare ut. Och dina ärr, wow säger jag bara!!!
Känns det som att du är "klar" nu efter operationen, att du inte längre har några postoperativa hänsyn att tänka på? Ett år känns som så galet långt, och det är väl ändå en normal längd på den totala konvalsescensen om man även räknar in skydda ärren från solen osv...
Gilla
Jennaa
Kvinna ·
06 sep, 2013
Tusen tack!!!
Jag känner mig klar, det finns inget som hindrar längre, men kirurgen sa faktiskt att han trodde brösten skulle ändras lite till, och få en mer droppformad form!
Jag trodde att det var överdrift att det skulle ta ett år att läka allt, men tji fick jag! Även när det hade gått ett år fortsatte jag se lite förändringar!
Gilla