Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jennaa profilbild

Jennaa

Kvinna ·

30 aug, 2013

Kirurgens bilder före och ett år efter!

Bröstförminskning för kvinnor
Var på sista återbesöket idag och fick bilderna som kirurgen tog före operationen och idag, ett år och två månader senare!

Sortera efter

 profilbild

stjärnan82

Kvinna ·

30 aug, 2013

sikken skillnad :) super fint
Gilla
 profilbild

Trust

Kvinna ·

30 aug, 2013

Jättefint! Du ser väldigt mycket slankare ut också! Grattis!
Gilla
 profilbild

Opticruise

Kvinna ·

30 aug, 2013

Wow va snyggt!!Stort grattis och värdefullt med dessa bilder då man inte ser bilder på just förminskning alltför ofta här på POF..
Gilla
 profilbild

puffen13

Kvinna ·

30 aug, 2013

Så jättesnyggt!! Kul att se före och efter, vilken skillnad. Grattis
Gilla
 profilbild

Flisan69

Kvinna ·

30 aug, 2013

Jättefint! Grattis till ett så fint resultat! 👍
Gilla
 profilbild

Linnea65GG

Kvinna ·

01 sep, 2013

Snygga rattar! :D
Gilla
 profilbild

Draeneia

Kvinna ·

05 sep, 2013

Men oj vilken skillnad -- GRATTIS till det fina resultatet! Hela kroppen ser mer proportionerlig och lättare ut. Och dina ärr, wow säger jag bara!!!
 
Känns det som att du är "klar" nu efter operationen, att du inte längre har några postoperativa hänsyn att tänka på? Ett år känns som så galet långt, och det är väl ändå en normal längd på den totala konvalsescensen om man även räknar in skydda ärren från solen osv...
Gilla
 profilbild

Jennaa

Kvinna ·

06 sep, 2013

Tusen tack!!!
 
Jag känner mig klar, det finns inget som hindrar längre, men kirurgen sa faktiskt att han trodde brösten skulle ändras lite till, och få en mer droppformad form!
Jag trodde att det var överdrift att det skulle ta ett år att läka allt, men tji fick jag! Även när det hade gått ett år fortsatte jag se lite förändringar!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem