Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

05 maj, 2010

Kl 8:30 Uppdat Före och efter bilder

Bröstförminskning för kvinnor

I dag är det dax, kl 8.30 börjar dom med brösten, sen när dom är klara tar dom magen... Som man har längtat efter denna dag, och nu är den här... I morgon vid denna tid har jag (hoppas om inget händer) bröst som sitter där dom ska göra :0) Jag skriver när jag har ork och berättar hur det gick. /Jessica

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

05 maj, 2010

Good luck Jessyca! Det kommer gå super, och redan nu kanske det är över och du ligger på uppvaket? Många kramar

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

05 maj, 2010

Hoppas allt går bra! Tänker på dig och ser fram emot OP storyn!

0 Gilla

cupcake profilbild

cupcake

Kvinna ·

05 maj, 2010

Halloj! Sitter här o håller tummarna för dig! Jag kände mig överkörd efter min bröstförstoring, undrar hur du känner när du vaknar upp (nu???) efter detta. Som sagt, håller tummarna. Se till att vila upp dig ordentligt o bli så mycket ompysslad du bara kan :-) Spännande att få se resultatet sen. LYCKA TILL! Kram

0 Gilla

Misfit profilbild

Misfit

Kvinna ·

05 maj, 2010

Vad roligt för dig. Gjorde du båda operationer efter varandra? Det hade jag nog aldrig vågat, "trippel" smärta 😇 Hoppas att allt går som det ska och att du blir nöjd med resultatet :)

0 Gilla

LipziL profilbild

LipziL

Man ·

05 maj, 2010

Lycka till!!

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

06 maj, 2010

Jessyca skrev:
I dag är det dax, kl 8.30 börjar dom med brösten, sen när dom är klara tar dom magen... Som man har längtat efter denna dag, och nu är den här... I morgon vid denna tid har jag (hoppas om inget händer) bröst som sitter där dom ska göra :0) Jag skriver när jag har ork och berättar hur det gick. /Jessica
Hoppas allt har gått bra för dig?

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

06 maj, 2010

Hej! Allt gick jätte bra, jag är väldigt trött men känner knappt någon smärta. kan kanske bero på att jag äter tabletter? På söndag för jag duscha och då tänkte jag att jag skall ta bilder och visa. Jag kan säga att jag har tuttar som sitter där dom skall och inte nere vid knävecket :) Och magen är ganska platt den med :) Skriver mera senare.

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

06 maj, 2010

Åh vad roligt/bra att höra! Vad var det öfr medicin du går på om du inte känner någon smärta? Den vill jag också ha isåfall... Längtar till bilder! Kraaaam

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

07 maj, 2010

Jag käkar bara citadon el alvedon Funkar hur bra som helst. Det jag tycker är jobbigt det är att man blir stel i ryggen och nacken när man ligger ner. Men är jag uppe för länge blir jag yr i huvudet. Men jag är grymt förvånad av att det inte gör ondare. Bara 2 dagar kvar tills man får duscha och titta lite :)

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

07 maj, 2010

Åh vad rolig den första duschen blir för dig! Ja men jag ska fråga min kirurg på måndag om det är citodon jag får... Hoppas. Tusen kramar

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

11 maj, 2010

Jessyca skrev:
Hej! Allt gick jätte bra, jag är väldigt trött men känner knappt någon smärta. kan kanske bero på att jag äter tabletter? På söndag för jag duscha och då tänkte jag att jag skall ta bilder och visa. Jag kan säga att jag har tuttar som sitter där dom skall och inte nere vid knävecket :) Och magen är ganska platt den med :) Skriver mera senare.
Hur har det gått? Är du nöjd? Får vi se...?😉

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

12 maj, 2010

Hej! Det har gått bra, var på återbesök i dag. Tejpen var så äcklig så jag ville inte ta kort innan, tänkte att jag skulle ta kort i kväll Jag känner mig nöjd men ändå kluven. Jag har i hela mitt liv haft stora och hängiga bröst och nu har jag små och fast :) Men jag vet inte om jag gjorde dom för små? Men som alla om kring mig säger, klart att jag tycker dom är för små som hade så stora. Jag tog ju bort nästan 1 kg så det är ju en hel del. Tar väl ett tag innan man vänjer sig antar jag.. Som sagt skall försöka ta kort på båda bröst och mage.

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

14 maj, 2010

Har precis gjort min bröstförminskning , ( 12 maj ) hos oya. Och allt har gått bra än så länge hoppas att det läker fint och så. Undrar hur du gjorde när du skulle dusha första gången, tog du bort   kompresserna eller dushade du med dem ? Mvh längtar efter bilder  =)

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

14 maj, 2010

Hej! Jag var på mitt återbesök den 12 maj så vem vet vi kanske var där samtidigt? Jag tog bort allt utom tejpen när jag duschade. Visst var dom så mysiga och trevliga där.

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

14 maj, 2010

Helt rätt, bort med allt utom tejpen närmast huden, när du duschar. MEN, NÄR det ändå är dags att byta tejpen, ska du dra av den först, för klistret blir sju resor värre efter vattenkontakt. Låt den sitta tills den nästan ramlar av av sig själv, för att inte störa ditt färska ärr, men när den inte längre fyller sin funktion, och du behöver byta, så... Nu pratar jag om Micropore-liknande tejp. Mepifom är lätt att ta av och på, men kan också tas av för tvätt och sättas tillbaka. Kirurgens egen tejp, den första du har, skulle jag också rekommendera att ta av före duschen när det väl är dags att byta, för den brukar ju ha suttit så länge och vara så full med blodrester och annat, att det är bäst att tvätta lite försiktigt och mjuka upp blodskorpor som då kan släppa av sig själva om de är mogna för det (man ska däremot inte klösa bort dem). Då får ärret bäta läkmöjlighet igen - men vänta sen gärna ett bra tag på nytt med att byta. Lycka till!

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

14 maj, 2010

anniee skrev:
Har precis gjort min bröstförminskning , ( 12 maj ) hos oya. Och allt har gått bra än så länge hoppas att det läker fint och så. Undrar hur du gjorde när du skulle dusha första gången, tog du bort   kompresserna eller dushade du med dem ? Mvh längtar efter bilder  =)
En genväg till silverbehörighet, och därmed bildrättighet, är att dela med sig av sina egna bilder...😉 Bara som tips. Om du vill ta den genvägen, maila mig ilderna på [email protected], och säg att det är dina, så fixar vi det... Se mer om våra medlemsnivåer här 

0 Gilla

Mira77 profilbild

Mira77

Man ·

05 jun, 2010

OJ vilken otrolig skillnad det blev! Grattis! Om man tittar vart din tatuering var förut, och var den är nu, så förstår man verkligen hur mycket dom har lyft också, jättefint resultat!! Hur känns det nu så här i efterhand, för det har väl gått ett tag nu? :-)

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

06 jun, 2010

Det känns helt underbart. Dom börjar hänga till sig lite nu också.

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

06 jun, 2010

Fantastiskt fint! Hur känns det? Det måste ju vara en otrolig förändring för dig vad det gäller ens rörelser och kroppsuppfattning efter en sådan stor förändring!

0 Gilla

Mno profilbild

Mno

Kvinna ·

06 jun, 2010

Jessyca: Får man fråga vad du fick betala för brösten och magen, fick du rabbat när du gjorde det samtidigt?

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem