Litalo
Kvinna ·
Kommer 440cc likna mer 400cc? *3D bilder*
Jag börjar bli orolig och förvirrad över storleksval.
På min konsultation tyckte jag att implantatstestet blev väldigt bra med 500cc och aningen för litet med 400cc. Jag fick med mig 6 olika 3D papper hem men det är två jag nyligen börjat vela över: 440cc Silimed MP och 505cc Silimed MP placerat delvis bakom muskeln, tillägger att jag vill ha en fakelook. Jag tycker inte att jag ser någon större skillnad på storlekarna, men det kanske ni kan hjälpa mig med?
Sortera efter

Vonkan
Kvinna ·

Zafir78
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·
Håller också med! Jag skulle tagit den större, jag tror du kommer ångra dig sen om det är stora bröst du är ute efter annars.

meride
Kvinna ·
Jag börjar bli orolig och förvirrad över storleksval.
På min konsultation tyckte jag att implantatstestet blev väldigt bra med 500cc och aningen för litet med 400cc. Jag fick med mig 6 olika 3D papper hem men det är två jag nyligen börjat vela över: 440cc Silimed MP och 505cc Silimed MP placerat delvis bakom muskeln, tillägger att jag vill ha en fakelook.Jag tycker inte att jag ser någon större skillnad på storlekarna, men det kanske ni kan hjälpa mig med?
Hej, diskuterade ni HP eller UHP alls? Jag inbillar mig att de är vanligare vid önskemål om fejk än MP. Fast är inte säker.🙂

Litalo
Kvinna ·

Litalo
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Litalo
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Anonym användare
Haka inte upp dig på 3dbilderna.. Det går inte att avgöra storlek utifrån dom när skillnaden är så liten. Jag bytte från 540g hp allergan till 600cc hp mentor och ser INGEN skillnad alls på brösten trots att det skiljer 3mm i put mellan dom.

Litalo
Kvinna ·
Haka inte upp dig på 3dbilderna.. Det går inte att avgöra storlek utifrån dom när skillnaden är så liten. Jag bytte från 540g hp allergan till 600cc hp mentor och ser INGEN skillnad alls på brösten trots att det skiljer 3mm i put mellan dom.

Anonym användare
Varför vill han inte sätta in hp? Han brukar ju föredra hp när man kommer upp lite i cc.. mysko. Har du putiga naturliga bröst? Har han sagt något om att du måsta ha mp för att det ska matcha din bröstbredd i den storleken?

Litalo
Kvinna ·

Bubbelina
Kvinna ·
Utan att ha läst övriga kommentarer...
Tycker att jag ser skillnad på bilderna och jag tror att du kan ta 500. Om du där och då tyckte att 400 kändes för lite och kirurgen dessutom tycker att 500 kan passa så hade i alla fall inte jag tvekat.
När jag var på min konsultation provade jag inlägg med 340 cc men min kirurg sa att hon kommer lägga in 380 vid operation för att uppnå det visuella resultatet, alltså 40cc mer än det jag provade.

Litalo
Kvinna ·
Utan att ha läst övriga kommentarer...
Tycker att jag ser skillnad på bilderna och jag tror att du kan ta 500. Om du där och då tyckte att 400 kändes för lite och kirurgen dessutom tycker att 500 kan passa så hade i alla fall inte jag tvekat.
När jag var på min konsultation provade jag inlägg med 340 cc men min kirurg sa att hon kommer lägga in 380 vid operation för att uppnå det visuella resultatet, alltså 40cc mer än det jag provade.

Litalo
Kvinna ·
Så! Nu har jag fått svar från Patrik som skrev att 3D bilderna som sagt inte stämmer helt överens då de inte är vana med fasta implantat, silimed osv osv.