Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Dessie123

Dessie123

Kvinna ·

Kommer 450cc passa mig?

Bröstförstoring

Jag behöver lite hjälp, jag har operationsdag på torsdag och har tänkt mig 450cc. Jag är bara så orolig att det skall bli för stort! Jag väger 54kg och är 168 lång. Är ganska slank i figuren har A-kupa. Jag vill ha bröstet som går under kategorin stora men jag vill inte att de skall se gigantiska ut. Vad tror ni? Kram och tack på förhand!!

3

Sortera efter

FloEmi

FloEmi

Kvinna ·

Försök bli silver. Jag har 375cc och tycker detta vart proportionerligt. Blir lätt att dem faller utanför bröstkorgen annars vilket inte jag personligen tycker är så snyggt. Skulle jag ha en större storlek som även blir tydlig utanför kläderna så hade jag valt en 475cc uhp lika breda som mina 375cc HP men dem är 1cm mer på volym om jag förstått det hela rätt. Ibland tänker jag skulle valt detta istället men när jag är naken känner jag att det jag valde är lagom och fint. Lagt några brons bilder på efter resultat. Just nu är dem en D alt E men dem är ju inte helt fria från svullnad.
Gilla
Tuttsara

Tuttsara

Kvinna ·

Jag har samma fundering som dig Dessie men kliniken som jag ska besöka Nordiska Kliniken (kanske alla andra kliniker också) gör en 3D visualisering på hur det kommer se ut så hoppas då att med hjälp av det kan man få lite mer koll på hur stora implantat man ska välja.
Gilla
Haneen

Haneen

Kvinna ·

Jag är 171 och väger runt 62kg. Har bilder på 475cc corsé i mitt galleri. De är 11.75cm i bredd och projektionen 5,8. De är inte färdiga än, svullna fortfarande. Utgångsläget var platt, fyllde inte en A-kupa (hade 70-75A). Tror 450 på dig blir stort men inte för stort, lite så som jag tänkte mig :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem