Lotie
Kvinna ·
Kommer de bli för små 295g?
Var på konsultation igår och börjar bli osäker på om jag tog rätt storlek. Gick helt på kirurgen som tyckte 295 anatomiska skulle se mest naturligt ut på mig. Är 168, 52 kg lång och smal och platt idag. Vill ju inte se ut som Dolly Parton men 50.000:- och sen blir man besviken för de knappt syns?
Sortera efter

MariaMelker
Kvinna ·

diamonds
Kvinna ·

diamonds
Kvinna ·

Nonnisen
Kvinna ·

bröst2016
Kvinna ·
Jag är velar precis som du på om det ska blir för stor, men samtidigt vill man ju intebetala så mycket pegar och sen känna att det är lite litet..
Prova med ris hemma och testa med olika tröjor och även bikini, det har jag gjort för att försöka få en bättre känsla.

Angel66
Kvinna ·
Jag skulle absolut tagit större. Själv har jag lagt in Motiva 410 uhp och har börjat tycka att de är för små. Men man blir väl storleksblind också antar jag.

Wildcat
Kvinna ·
295 cc passar bra till small krop. Min första impl var 280 och jag var supernöjd med dem i 10 år.

Nonnisen
Kvinna ·

Lotie
Kvinna ·

Lotie
Kvinna ·

Nonnisen
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Wildcat
Kvinna ·
Hej Lotie!
Yes, de är (gr och cc) lika med varandra.
"Storleken på bröstimplantat mäts i milliliter (ml). Varje ml motsvarar ca 1 gram. Ett bröstimplantat i storleken 350 ml motsvarar således en vikt på 350 gram." - Wikipedia
"År 1964 beslutade den tolfte CGPM-konferensen att överge denna definition, och den ursprungliga definitionen om 1 liter = 1 dm3= 0,001 m3återinfördes.[2]" - Wikipedia (Alltså 1 cc / kubikcentimeter = 1 ml / mililiter)