Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Konsultation gjord idag på Proforma 11/2

Bröstförstoring

Åh, nu är min konsultation gjord :) och jag känner mig jättenöjd med valet av klinik och kirurg. Kunde inte valt bättre. Jag känner mig trygg och litar 100% på Örjan Gribbe :)

Vi bestämde 400cc moderate plus profile bakom muskeln. Det kännns jättebra men jag hade siktat in mig på nånstans mellan 300-350cc så fick en liten chock när han sa att det var 400cc jag hade innanför tröjan, men det kändes ju bra och det är de viktiga så att man inte stirrar sig blind på storleken :) Han sa att det kommer bli jättefint på min kropp (är 173 cm).

Nu längtar jag till min op den 10 mars 👍

10

Sortera efter

vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

ååååå va spännande längtar så till ja ska på konsulation, fast samtidigt som jag längtar känner jag mig ändån nervös,hur kändes de och klä av sig o så,va de jobbigt??? hade du med dig någon bild??? hade du funderat ut några frågor som du ställde? eller allt bara flöt på av sig själv,va de han som sa att du skulle lägga in dem implantaten eller hade du själv önskemål,jag känner mig helt vilsen emmelanåt!!! Då har du bara operation o se fram emot nu,grattis,du kommer bli jättefin och dem kommer va fina till sommaren,själv har jag planer på att opereras i juni,så ja får vänta ett tag till!!! Kram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag var SKITnervös innan. Men Örjan var så lugn så jag blev lugn på en gång och det kändes inte konsigt alls. Kändes väl liiite obehagligt att klä av sig o visa sina små "myggbett" till bröst men det gick så bra så :) Tillslut kändes allt bara naturligt. Jag hade med mig en sida med 8-9 bröst som jag gillade och en sida med bröst jag inte gillade. Hade även ett papper med mina frågor nedskrivna men han svarade på allt under konsultationens gång så behövde aldrig ta fram det. Jag fick prova implantaten i en tight top, utifrån bilderna jag visat, och se hur jag kände. Han sa aldrig vilka storlekar jag testade förrän jag i stort sett bestämmt mig. Men jag känner mig kanonnöjd!

Du behöver inte känna dig nervös för en konsultation, de kommer gå så bra så :) Kram

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

okej känns lite bättre nu,ja man har ju aldrig varit på en konsultation innan och de känns ju som att man har tusen frågor ,tror de kommer kännas bättre efteråt, va bra att han inte sa villken stl du provade utan bara gav dig så du kunde känna efter,för de e ju som du sa  att man  bara tänker på hur mkt man ska lägga in,och så stirrar man sig blind på de,bra och få känna efter utan och veta........önskar dig all lycka till,väntar spänt på mer information efter operationen!!  :)

Gilla
Elize

Elize

Kvinna ·

Åhhh vad spännande! Funderar också på Proforma men vet inte vilken kirurg jag ska välja. Har hört mycket gott om både Michael och Örjan. Skulle vara kul att höra hur det går för dig. Mvh Elize
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Absolut känns det bättre efteråt. En stooor lättnad och man fått svar på alla sina frågor. Nu är jag bara sååå förväntansfull! Kan knappt vänta på op-dagen, vill nu nu nuuu! :)

Ska självklart lägga in en op-berättelse sen också som jag tycker är så roligt att läsa.

Jag har hört bra om alla 3 kirurger. Känner en som gjort sin op hos Calle och hon var väldigt nöjd men jag valde Örjan ändå, och det känns sååå rätt!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad kul!! Tycker också att han känns väldigt trygg och säker på sin sak, ska operera mig hos honom 17 mars. Lycka till! :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jennie05: Ja verkligen :) Åh, vad kul för dig. Lycka till :) Hur mycket ska du lägga i?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Grattis, jag gjorde tuttarna hos örjan i torsdag och är än sålänge jätte nöjd!

Alla på kliniken är så duktiga och tar verkligen hand om en. Jag var skit nervös innan min op, men som sagt do  lugnade ner mej och tuttrna är jätte fina, väntar bara på att svullnaden ska läggas :) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Åååh vad roligt :) Jag sa till Örjan att jag kommer vara gaalet nervös på op-dagen o att jag är livrädd för narkosen, men han är super på att lugna ner en. Nu känner jag nästan ingen rädsla alls :)  

Gilla
Flowerbomb

Flowerbomb

Kvinna ·

Vad skönt att höra att denna klinik är bra, har tänkt att göra där men många jag hört åker neråt i landet för att göra brösten.

Är det någon som vet varför egentligen? =/

Jag skulle nog känna mig tryggast att göra på hemmaplan, händer det någonting så är det ju nära ändå :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem