Drömtuttar
Man ·
Konsultation på REFORMedica 120208
Ops jag fick en återbudstid på konsultation på Reformedica i örebro redan 8 febr 2012, det är bara några dagar kvar så nu måste jag förbereda mig. jättespännande, jag har bestämt mig men inte för hur mycket och vilken typ.
Sortera efter

Annette33
Kvinna ·

Drömtuttar
Man ·
Ja det är jättekul att det gick så fort! är du nöjd, är det något du kan tipsa mig om som jag bör eller inte bör tänka på eller förbereda mig på eller nåt......Är du nöjd med din storlek 395?? Synd att jag inte kan se dina bilder......Trevlig helg!!

Annette33
Kvinna ·
Ja, jag är mycket nöjd med 395 cc, precis lagom stort. Innan du blir silvermedlem kan du klicka på min avatar så ser du bilden lite större.

Drömtuttar
Man ·
Vad har du är det runda eller droppformade, framför eller bakom. Är det dina på bilden, de är ju jättefina!!!!! jag måste bestämma mig för storlek och om runda eller droppformade tills på fredag 17 febr, då har jag konsultation nr 2. Sen operation 27 febr.

Annette33
Kvinna ·
Drömtuttar: Jag har droppformade, märket är Mentor och "modellen" heter CPG 332. Det är mina bröst på bilden. Jag ser att du blivit silvermedlem så då antar jag att du sett mina bilder i mitt Galleri.
Hur gick det på konsultationen idag? Vad kom du och din kirurg fram till?
Roligt!!! Du som så gärna ville ha en tidigare tid! Fortsätt gärna att uppdatera, alltid roligt att få följa någon från samma klinik som man själv har op sig