carro2002
Kvinna ·
Konsultation, våga 550cc??
Hej tjejer!
Idag var jag på min konsultation hos Örjan på Proforma. Talade om att jag vill att de ska se naturliga ut och inga runda bollar och att jag vill att de ska sticka ut bara lite på sidorna.
Han plockade fram 2 implantat par att testa utan att jag visste vad det var för storlek på dom. Det visade sig sen att den ena var 450 moderate profil, moderate gillade jag inte putet på, och den andra 550cc hög profil och jag blev helt chockad klart jag tyckte de såg stora ut när jag provade men 550cc låter ju hur mkt som helst! Örjan menade på att jag har så bred bröstkorg och breda axlar( vältränad) att jag kan bära upp det och behöver det för att brösten ska gå ut lite på sidorna och få lite bredd som jag ville. Och till detta hör att jag gick dit med tanken att lägga in 375cc...Sååå nu jag alldeles i varv ska jag våga lägga in så mycket som 550cc?
Sortera efter

Grubbelfia_2012
Kvinna ·

Mammis
Kvinna ·

carro2002
Kvinna ·
GrubbelFia: Jag ska lägga bakom muskeln:)
Mammis: Ja det är väl det man får göra men dom kändes jättestora!

smilla..
Kvinna ·
Om du ska lägga bakom brukar de försvinna ung. 25cc

Anonym användare
Jag tycker du ska köra på det.. när jag testade 450cc kändes det HUUUGE och till och med 350 kändes väldigt stort på konsulationen.. men nu har jag 350/375 och blev inte alls så stort! Lita på Örjan, det är inge roligt att ha gjort en hel operation och betalat massa och känna att de blev för små..
Lycka till!