
Marie90
Kvinna ·
Korr Muskelpåverkan
Hej haha nu är det jag igeeen:) har mailat med Örjan nu ang muskelpåverkan osv. Först måste jag säga att han är jäkla trevlig på det viset att trots han är på semester så svarade han på mitt mail igår, på kvällen på en lördag!
"...//Ofta minskar muskelpåverkan med tiden.
Muskelpåverkan kan minskas antingen genom att muskeln släpps upp lite mer eller genom att implantaten läggs framför muskeln.Ofta minskar muskelpåverkan med tiden ...//"
Någon som har erfarenheter av det första alternativet, släppa lite på muskeln? Mitt vänstra bröst är kanonsnyggt så vill inte gå in på och ändra på den, genom att lägga framför...
Sortera efter

lajsa123
Kvinna ·

tinkerbell1
Kvinna ·
att göra en operation för att lätta på muskeln för att det kanske ska bli bra hade jag aldrig någonsin gjort. då riskerar man ju bara en tredje operation....
att lägga framför är det enda som fixar problemen helt!
min muskelpåverkan har blviit värre med tiden!
Hur mycket värre har det blivit med tiden(samt under hur lång tid) lajsa,och på vilket sätt?

lajsa123
Kvinna ·

tinkerbell1
Kvinna ·
Ok,förstår precis känslan,man blir ding...hoppas allt flyter problemfritt så du får njuta av dina boobs efter korren. Berätta hur det går/gått sen är du snäll.
Kram

tinkerbell1
Kvinna ·
Hej haha nu är det jag igeeen:) har mailat med Örjan nu ang muskelpåverkan osv. Först måste jag säga att han är jäkla trevlig på det viset att trots han är på semester så svarade han på mitt mail igår, på kvällen på en lördag!
"...//Ofta minskar muskelpåverkan med tiden.
Ang din kirurgs svar: Inte läst om en enda tjej härinne där muskelpåverkan minskat,snarare motsatt,alltså ökat....vill gärna höra om muskelpåverkan verkligen minskat på någon tjej här.
Marie90 hur påverkar din muskelpåverkan dig? I vardagliga sysslor och stup i ett el mer sällan el enbart vid träning? Mest störande att det syns el att den känns?

Anonym användare
Hej haha nu är det jag igeeen:) har mailat med Örjan nu ang muskelpåverkan osv. Först måste jag säga att han är jäkla trevlig på det viset att trots han är på semester så svarade han på mitt mail igår, på kvällen på en lördag!
"...//Ofta minskar muskelpåverkan med tiden.
Ang din kirurgs svar: Inte läst om en enda tjej härinne där muskelpåverkan minskat,snarare motsatt,alltså ökat....vill gärna höra om muskelpåverkan verkligen minskat på någon tjej här.
Marie90 hur påverkar din muskelpåverkan dig? I vardagliga sysslor och stup i ett el mer sällan el enbart vid träning? Mest störande att det syns el att den känns?
Tror inte att det ig minskar, snarare så att man vänjer sig isf... det blir vardag helt enkelt.

Anonym användare

lajsa123
Kvinna ·
idag har jag korrat och ändrat placering från subfacial till subglandulär. direkt när jag vaknade kände jag att det va nån sorts lättnad. fan vad skönt att slippa muskelpåverkan!!!!!!!!!

Marie90
Kvinna ·
Lajsa123: va skönt för dig!!!!! la du framför nu? har du lika ont som första gången?

Anonym användare

lajsa123
Kvinna ·
jag hade framför innan med men med muskelhinnan = subfacial. nu har jag både framför muskel + hinna. det är så skönt! trots smärta så känner jag mig lättad!
senast gick det väldigt smidigt men idag gick det ännu smidiare :) har såklart ont men det är hanterbart. knappt tagit några tabletter :)
så förra gången gjorde helt klart ondare men då skulle ju huden töjas med mera, nu va det ju redan klart :)
fast kom lindrigt undan då med :)
Lajsa123: va skönt för dig!!!!! la du framför nu? har du lika ont som första gången?

lajsa123
Kvinna ·
beror på klinik.
jag fick det gratis! men valde att byta implantat och dem fick jag självklart betala, de kostade 7000 norska kr som i dagsläget är 8300 kr såg jag på kontot :D
att göra en operation för att lätta på muskeln för att det kanske ska bli bra hade jag aldrig någonsin gjort. då riskerar man ju bara en tredje operation....
att lägga framför är det enda som fixar problemen helt!
min muskelpåverkan har blviit värre med tiden!