Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Kupa av 500cc?

Bröstförstoring

Är det någon som vet vilken kupstorlek man ungefärligen får av 500cc runda implantat med hög profil? Jag hade 80 B innan operationen. 

9

Sortera efter

Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Du kan räkna med att gå upp ca 5 kupstorlekar. Så ungefär 80G, om nu 80 är rätt underband för dig :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för svaret :) Så man kan ungefär räkna en kupstorlek per 100cc?

Gilla
MiNiMiNi

MiNiMiNi

Kvinna ·

Har precis ( 4dgr) opat 520, dock med mellan profil och har fått en F-kupa. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej,

Jag opererade lika typ av implantat som du ska göra. Och jag hade innan 85 B och min storlek blev  85 E. Jag opererades av Anders Nilsson och är supernöjt med hela ingreppet :-))

Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Ja man går upp ca en kupstorlek per 100cc (om man bara förstorar och inget lyft), både minimini och ink444 har så pass nya bröst att de fortfarande kan växa.

Tänk bara på att underbandet är jätteviktigt nu med stora bröst. Ska avar MINST 5 cm mindre än vad man själv är. Är bhn som ska hålla upp brösten och inte tvärt om :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag antar att det blir svårare att försöka räkna ut vilken storlek jag får eftersom jag gjorde ett ankarlyft också. Jag har underbandet ganska tajt samma med bröstbandet. Hur vet man hur hårt man ska ha bröstbandet?

Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Ja då beror det ju på hur mycket egen vävnad å hud som togs bort med. Vet inte om bröstbandet, aldrig haft något

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för alla svar. Jag har fått lite mer koll nu. Blir roligt när man får testa en bygel BH för första gången. Det här med sport BH är inte min grej :P
Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

Jättesvårt att säga, gissar e-g. Lägg gärna upp lite bilder så vi får se sen.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem