Anonym användare
Kupa av 500cc?
Är det någon som vet vilken kupstorlek man ungefärligen får av 500cc runda implantat med hög profil? Jag hade 80 B innan operationen.
Sortera efter

Nilsson87
Kvinna ·

Anonym användare
Tack för svaret :) Så man kan ungefär räkna en kupstorlek per 100cc?

MiNiMiNi
Kvinna ·
Har precis ( 4dgr) opat 520, dock med mellan profil och har fått en F-kupa.

Anonym användare
Hej,
Jag opererade lika typ av implantat som du ska göra. Och jag hade innan 85 B och min storlek blev 85 E. Jag opererades av Anders Nilsson och är supernöjt med hela ingreppet :-))

Nilsson87
Kvinna ·
Ja man går upp ca en kupstorlek per 100cc (om man bara förstorar och inget lyft), både minimini och ink444 har så pass nya bröst att de fortfarande kan växa.
Tänk bara på att underbandet är jätteviktigt nu med stora bröst. Ska avar MINST 5 cm mindre än vad man själv är. Är bhn som ska hålla upp brösten och inte tvärt om :)

Anonym användare
Jag antar att det blir svårare att försöka räkna ut vilken storlek jag får eftersom jag gjorde ett ankarlyft också. Jag har underbandet ganska tajt samma med bröstbandet. Hur vet man hur hårt man ska ha bröstbandet?

Nilsson87
Kvinna ·
Ja då beror det ju på hur mycket egen vävnad å hud som togs bort med. Vet inte om bröstbandet, aldrig haft något

Anonym användare

geléhallon
Kvinna ·
Du kan räkna med att gå upp ca 5 kupstorlekar. Så ungefär 80G, om nu 80 är rätt underband för dig :)