Marstuttar2015
Kvinna ·
Kupstorlek efter op? 80A + 450cc blir?
Förstår att det är vääääldigt svårt att förutse blivande kupstorlek. Tänkte om någon ungefär haft samma mått? Som de är nu fyller jag knappt A-kupa. Ska op'a in 410cc / 450cc MP+ :) (Har förebilder i galleriet, både brons och silver)
Sortera efter

Asirnas
Kvinna ·

Anonym användare

Marstuttar2015
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Ska du operera dig i Mars? Med tanke på ditt användar namn :P

Marstuttar2015
Kvinna ·

Junken
Kvinna ·
Jag hade 80a innan jag la 400cc bakom. Har inge köpt någon bh än då det bara är en vecka sedaan,
Men skulle tro jag hamnar på D kupa. Har mätt på change och enligt deras tabell blir de 80F. Vet inte om
Deras bh är mindre eller vad det är.
Men är väldigt nöjd. Hoppas du bli nöjd =)

9April
Man ·

Asirnas
Kvinna ·
Nhe är inte nervös än, brukar inte bli nervös förrän precis innan då jag börjar inse att något är på väg att ske :P

Trollpacka
Kvinna ·

emmakk
Kvinna ·

9April
Man ·

Mrs_Loco
Kvinna ·

Thewire
Kvinna ·
Oj vad alla verkar ha fått stora bröst! Jag hade knappt 80A innan operationen, och jag lade in 425 på vänster och 475 på höger. Fick hjälp på en underkläderbutik med att prova ut en sportbh och hamnade på 80B, haha. Dock opererae jag min endast för två veckor sedan och har inte kunnat prova en vanlig bh ordentligt än. Men har en bild i silvergalleriet som du kan gå in och kika på! :)
Svårt för någo o svara, alla har som sagt olika förutsättningar. Förstår att man blir nyfiekn ^^