Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Marstuttar2015

Marstuttar2015

Kvinna ·

Kupstorlek efter op? 80A + 450cc blir?

Bröstförstoring

Förstår att det är vääääldigt svårt att förutse blivande kupstorlek. Tänkte om någon ungefär haft samma mått? Som de är nu fyller jag knappt A-kupa. Ska op'a in 410cc / 450cc MP+ :) (Har förebilder i galleriet, både brons och silver)

13

Sortera efter

Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Svårt för någo o svara, alla har som sagt olika förutsättningar. Förstår att man blir nyfiekn ^^

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Får du inte göra 3D-simulering på din klinik?
Gilla
Marstuttar2015

Marstuttar2015

Kvinna ·

Det har de inte på citadell :)
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Ska du operera dig i Mars? Med tanke på ditt användar namn :P

Gilla
Marstuttar2015

Marstuttar2015

Kvinna ·

Asirnas skrev:

Stämmer bra :D gått under 20-dagars strecket idag! Längtar så :) Du ska op'a två dagar innan mig! :D är du något nervös? :)
Gilla
Junken

Junken

Kvinna ·

Jag hade 80a innan jag la 400cc bakom. Har inge köpt någon bh än då det bara är en vecka sedaan,

Men skulle tro jag hamnar på D kupa. Har mätt på change och enligt deras tabell blir de 80F. Vet inte om

Deras bh är mindre eller vad det är. 

Men är väldigt nöjd. Hoppas du bli nöjd =)

Gilla
9April

9April

Man ·

Väldigt generellt kan man säga att 150 cc motsvarar en kupstorlek. Så ca 3 storlekar upp kanske...beror på dina förutsättningar, bröstbredd o put på implantat.
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Marstuttar2015 skrev:
Asirnas skrev:

Stämmer bra :D gått under 20-dagars strecket idag! Längtar så :) Du ska op'a två dagar innan mig! :D är du något nervös? :)

Nhe är inte nervös än, brukar inte bli nervös förrän precis innan då jag börjar inse att något är på väg att ske :P

Gilla
Trollpacka

Trollpacka

Kvinna ·

Så olika som sagt, men jag hade knappt 70 a innan och la bara in 335 och efter utprovning i butik är jag nu en 70E/ 70F . Själv trodde jag att jag bar 75C, men den fick inte ens att räcka halva bröstet. Nytt lyxproblem :)
Gilla
emmakk

emmakk

Kvinna ·

Jag hade 80a innan. Nu är inte mina läkta än men jag la 500 bakom muskeln och jag kommer mest troligt få DD eller E. men du kan lika gärna få F med dina 450 :) så väldigr olika!
Gilla
9April

9April

Man ·

Beror mkt på vilket märke man har på bh. Märkesbhar som tex Freya är rymligare.
Gilla
Mrs_Loco

Mrs_Loco

Kvinna ·

Jag hade 75 a innan och lade in 350 cc, runda implantat bakom muskeln. Nu har jag en d/dd kupa beroende på var jag köper bh :)
Gilla
Thewire

Thewire

Kvinna ·

Oj vad alla verkar ha fått stora bröst! Jag hade knappt 80A innan operationen, och jag lade in 425 på vänster och 475 på höger. Fick hjälp på en underkläderbutik med att prova ut en sportbh och hamnade på 80B, haha. Dock opererae jag min endast för två veckor sedan och har inte kunnat prova en vanlig bh ordentligt än. Men har en bild i silvergalleriet som du kan gå in och kika på! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem