guttan08
Kvinna ·
Lägga in 550 cc i en a kupa.. Hur stort blir det?
Har nu pratat med Gunnar Kratz angående storleken och han sa att om jag lägger in 550 cc i mitt minsta bröst så får jag en stooor barm.
Han menade på att det inte var något problem eller så då jag har en massa löst skinn men att jag inte skulle bli chockad när jag vaknade upp med en stor barm som inte går att gömma i kläder och så... han är allt bra söt Gunnar!!!
Vad tror ni tjejer blir 550 cc för stort? Kan man verkligen inte gömma dom lite med val av kläder? Eller kommer man att gå runt som en tuttlisa?
Sortera efter

matilda89
Kvinna ·

guttan08
Kvinna ·
Måste åter igen säga att dina bröst är såååå otroligt fina!!!!! Hur känner du med din storlek är du nöjd eller vill du ha större?
Kan du gömma dom "om du vill" i kläder trotts att du är smal? Spännande att du har olika profil på dina inlägg måste ha varit en duktig kirurg för det blev så bra....

matilda89
Kvinna ·
Tack vad söt du är! :)
Ibland känner jag att jag vill ha dem större, men inget jag stör mig på och går runt och tänker på. Vissa gånger tycker jag att de är för stora t.o.m :P
Yes, jag kan gömma dem i kläder om jag vill, inga större problem faktiskt, så det är skönt!
Jag opererades på citadell hos Jörg bohn, och han är ju allmänt känt för att göra riktigt bra resultaterade bröst.
Vart ska du göra din nya operation?

guttan08
Kvinna ·
Tack vad söt du är! :)
Ibland känner jag att jag vill ha dem större, men inget jag stör mig på och går runt och tänker på. Vissa gånger tycker jag att de är för stora t.o.m :P
Yes, jag kan gömma dem i kläder om jag vill, inga större problem faktiskt, så det är skönt!
Jag opererades på citadell hos Jörg bohn, och han är ju allmänt känt för att göra riktigt bra resultaterade bröst.
Vart ska du göra din nya operation?
Jag ska operera mig hos Gunnar Kratz den 10 juni... Ska bli så underbart roligt att få göra något för mig själv... alla pengarna har hittills gått till barn och hus men nu är det min tur äntligen 😀
Va skönt att du kan gömma dina fina tuttar om du så vill.. hihihi

matilda89
Kvinna ·
Okej, spännande! Vart gjorde du förra gången?
Ååh, det förstår jag! Det är du värd :)
Om du inte lägger i 550, hur går dina tankar då?

guttan08
Kvinna ·
Okej, spännande! Vart gjorde du förra gången?
Ååh, det förstår jag! Det är du värd :)
Om du inte lägger i 550, hur går dina tankar då?
Opererade mig för ca 20 år sedan. Hade ammat första barnet och hade olika storlekar på brösten. Gjorde dom inte så stora men ååååå vad jag har varit glad för det. Lyfte det bröstet som var större sen la jag i implantat. Helt fantastiskt fina har dom faktiskt varit hihihi. Sen blev det ett barn till var väl ok en tag till men sen har jag gått upp en del i vikt och ner igen och blivit lite äldre så huden hinner inte riktigt med..... Japp så nu är det dax igen och hoppas att det nu blir den sista gången...
Jag är nästan 100 på att det blir 550 cc i det minsta bröstet och ca 400 cc i det andra. Sen ska han lyfta det ena bröstet.... och ta bort lite hud på det andra... ja det ska bli så spännande!!!!!! Visst kommer 550 cc att bli ganska stort men jag tror att det kommer att se bra ut för jag är 170 lång och väger runt 70 kg (vill gå ner till ca 66-67 kg) sen har jag rumpa och breda axlar så jag är ingen smalis precis.... Gunnar ringer mig en vecka innan operationen och det är du jag måste välja storlek så jag har ju tid att ändra mig. Har kanske tänkt på 500 cc men asch vad spelar 50 cc mer för roll.....
Visst är 550cc stort när man hör det så direkt. Men det är så individuellt !
Hur lång man är, vikt, breda axlar, mycket former osv. Jag tror att 550 kommer fylla ut dina bröst (huden som behöver fyllas ut) och att det blir en riktigt bra storlek. Jätte svårt att säga storleksmässigt.
Men om du har 75 runt om kanske det ger dig en F kupa :)