rosamorgonrock
Kvinna ·
Lagom storlek efter op 450cc Motiva?
Har precis opererat brösten vilket jag är superglad över! Hade en liten 70B innan. Planen var motiva ergonomix 380 i höger och 360 i vänster. Bröstbredd 12.5 cm. Men jag var orolig att jag skulle sakna överpol då jag alltid tyckt mina bröst sitta långt ner. Patrik höll med och tyckte då att vi skulle byta till Motiva round men hamna då på högre cc, 450/425, high profile (tror jag) att jag har. Jag har hela tiden sagt att jag hellre får för små än för stora bröst och var ganska tydlig med det men Patrik trodde inte att det skulle vara ett problem med den större mängden. Jag är jättenöjd med formen och de har bara gått 6 dagar, vet inte om jag bara stirrat mig blind på "mängden cc", men kan inte bestämma mig ifall de är "för stora". Har tittat hundratals bilder här på PoF och samma implantat ser verkligen olika ut på alla individer, behöver väl bara andars åsikt nu.. ? :p Ser det för stora ut? Eller ändå proportionerligt till min kropp? :)
Sortera efter

Tessie_91
Kvinna ·

rosamorgonrock
Kvinna ·

ataeB
Kvinna ·

rosamorgonrock
Kvinna ·
rosamorgonrock, Jag tycker det ser jättebra ut! Men jag förstår dina tankar!
Jag ska operera mig på tisdag och har blivit rekommenderad 590cc corsé av Patrik då jag har ett visst häng samt ändå vill ha överpool. Min bröstbredd är också så att jag inte kan ha mindre än 12,5 och då blir det den mängden på motiva implantaten. Corsé för att hjälpa till att lyfta dem lite.
Jag tycker att du väntar ut och ser, tycker det ser meeeer än bra ut på dig! Gå på din egen känsla om du tycker om dem och inte vad andra kan tycka om storleken! :)