Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Annie87 profilbild

Annie87

Kvinna ·

11 sep, 2014

Laser & estestiks pris från 34.000kr på Förstoring men på sidan står det beroende på vilket inplantat? Hjälp

Bröstförstoring

Erbjudandet Laser & estestiks är från 34.000kr på Bröstförstoring, men på deras sida står det beroende på vilket inplantat, någon som vet vilket dom menar? :-)

9

Sortera efter

Silicon dream

Man ·

11 sep, 2014

Mentor släta coh 1 och utan försäkring är det som jag förstått för det priset.
Gilla

Annie87

Kvinna ·

11 sep, 2014

Inte helt insatt med alla dessa Olika inplantat ännu :-/ Om du kan vill du förklara vad Mentor släta coh 1 betyder? :-)
Gilla

Silicon dream

Man ·

12 sep, 2014

Mentor är märket på implantatet och släta ät ytan på implantatet och coh 1 betyder cohsevitet och är det mjukaste av Mentors implantat. Det är runt i formen. Coh 2 är lite hårdare i konsiteten och coh 3 är anatomiska och är droppformade och är hårdast. I fliken Av intresse här på POF så finns allt detta förklarat i text. Förlåt, tolkade inte att du var ny.
Gilla

Mamamia

Kvinna ·

12 sep, 2014

Mentor coh 1 ingår släta eller text. Sen tillkommer minst 550 kr för behån de sätter på dig som du i princip måste köpa. Sen 4500 kr OM man vill köpa försäkring mot kapselkontraktur L&E är absolut inte dyrare än andra. Tycker alla håller sig på samma nivå förutom AK. Citadell tex är dyrare men då ingår valfritt implantat från Mentor/perthese sant kapsel försäkring. Så same same. Gå efter vem som ger en mest förtroende.
Gilla

Silicon dream

Man ·

12 sep, 2014

Fast 34000 kr är det släta Mentor,, inte texturerade. BH kostar 350, vill man köpa en till för att ha nån att byta till så kostar den 550. Kapselförsäkring 4 år kostar 4500 kr men det finns en på 3 år som kostar 3500 kr fast samtidigt så är det lite fult att extra betalt för det för en komplikation som är väldig ovanlig att få och som andra kliniker inte tar extra betalt förr. Jag vet att P har opat endast 2 pga enbart kapsel på 4 års tid och det är ju inte många om man tänker på alla han gör bröst på per år.
Gilla

Aven

Kvinna ·

12 sep, 2014

Tror att Victoriakliniken är dyrast. Men med min upplevelse och resultat (än så länge...) var det helt klart värt varenda krona.
Gilla

Me_2_

Kvinna ·

12 sep, 2014

Nej, tvärtom första bhn kostar 550 och andra 350 på L&E.  Jag tog bara en eftersom man inte vet hur den sitter, vilket jag är glad för, den satt inte bra på mig.

Gilla

Mamamia

Kvinna ·

12 sep, 2014

Nej mentor coh 1 text ingår. Skulle själv ha det. 34000 skulle det gå på.
Gilla

Anonym användare

30 dec, 2014

någon som nyligen op på lser & estetik som betalade 34 000 kr EXKL försäkring etc???

om patrik "godkänner" vill jag ha mentor runda textuerade coh1 hp

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem