Felize
Kvinna ·
Liknande mått som jag (177 cm lång & 66 kg) - vilken storlek valde ni på implantat?
Någon med liknande mått som jag (177 cm lång & 66 kg)? Vilken storlek valde ni på implantat? Och vilken modell? Nöjda?
Sortera efter

Tittis
Kvinna ·

Emlan
Kvinna ·

Emma Sofia
Kvinna ·
Jag är 176-177 och väger mellan 68-70. Jag la in 535 cc bakom muskeln. Hade storlek 70A som utgångspunkt och har nu 75 E. Jag är rätt så nöjd. Skulle kunna tänka mig lite större rent visuellt men ur "praktisk" synvinkel (typ jogga, hitta billiga bh:ar/inte behöva så mycket stöd) så hade jag kunnat tänka mig mindre.

Wonderwoman
Kvinna ·

Wonderwoman
Kvinna ·

Blondabelles
Kvinna ·

Anonym användare
Håller med Emlan att det helt beror ju på vilket resultat just du vill ha. Du kan säkert ha riktigt stora implantat om du önskar det :)
Jag är lite inne på samma spår som Emma Sofia, jag skulle rent visuellt kunnat ha betydligt större men det är inte alls "jag" därav mitt val på 315 cc. Har 65G i bh-storlek och upplever brösten som betydigt större i verkligheten än på bild. Det är på gränsen att de är i vägen när jag tränar och i tajta träninglinnen känner jag mig som en riktig tuttlisa (min mardröm).. Jag kan fortfarande (5 mån efter) inteligga på mage utan att det är rejält obekvämt. Så jag är väldigt nöjd med mina "små" implantat ;)

Felize
Kvinna ·

Felize
Kvinna ·

Felize
Kvinna ·

silicea
Kvinna ·
Jag är 175/60 och har 445, hade 70C/D och har nu 70G. Stora men inte vulgära, ser ej opererad ut med kläder.

PimPi
Kvinna ·
Skiljer inte så jättemycket mellan oss i storlek.
Jag tog Mentor 600cc coh 2. Jag är jättenöjd! Skulle inte velat haft mindre. Svullnaden har lagt sig så de är mindre än vad de ser ut på mina bilder då det är några veckor sedan de togs.
Jag hade inte bestämt implantat själv innan op, utan kirurgen valde åt mig operationsdagen :-)